2011 vol. 3

Den siste delen av året, en vanskelig tid med tanke på bevegelse og rehabilitering, men også den tiden der jeg fikk ny giv på alle plan. Jeg fikk endelig begynne å leve igjen, jeg nyter livet, men får en psykisk knekk. Foten min var ikke lenger mitt største problem, nå skulle noe annet og verre bearbeides, heldigvis lar jeg ikke det negative ta overhånd, med god hjelp av menneskene rundt meg så greier jeg å fokusere på det positive. Og nå så jeg ut vinduet, og det snør, og jeg gråter, hahaha, jeg og det hjertet mitt. Håper 2012 blir fantastisk, men først et siste tilbakeblikk. 

September:

Jeg startet måneden med å bli syk, men valgkampen måtte bestå og jeg kom i avisen igjen. Bloggens 1 års dag ble feiret med spørsmålsrunde, her er svarene11. september 1973 ble markert her på bloggen, vi må aldri glemme. Jeg ble ikke valgt inn i Bystyret, men gikk ut med engasjementet intakt. Ble sponset av iGlow og testet Long Lashes Serumet, ble forelsket i Lana del Rey sin musikk og fikk min elskede kjæreste og min elskede hund hjem fra sin første jakt. Bestemte meg for å ta fatt på livet igjen med god hjelp av min fine almanakk, fikk en fin pakke av en leser, ønsket høstmoten velkommen og fikk et fint tilskudd til Chanel Le Vernis samlingen. Markerte Den internasjonale fredsdagen og i sammenheng med Troy Davis henrettelsen tok jeg et oppgjør med dødsstraff. Fikk endelig tatt ut skruene og begynte å øve meg på å gå på to ben. Hadde mitt siste bystyremøte som fast representant og avsluttet med å vise min frustrasjon over de som styrer denne byen. Jeg startet Bloglove spalten og først ut var selvsagt min kjære Synnøve. September ble avsluttet med en sen sommer aka indian summer og jeg nøt den å se fram til å begynne å trene og nyte god musikk.

Oktober:

Den sene sommeren fortsatte første dagen i oktober, det var duket for rosa måned, jeg fikk noen nye værriktige tilskudd i garderoben og jeg ga dere noen fakta om meg selv. Oktober bestod av fantastisk mote i SS12 kolleksjonene og visningene til Louis Vuitton og Chanel var eventyrlige. Jeg startet en ny spalte på bloggen, The Fashion Blog og satte ord på hva hardt arbeid betyr for meg. Mørketiden begynte å sige på og jeg fant trøst i bilder fulle av inspirasjonmin første shoppingtur og Wordfeud. La Mar fikk Facebook-side og det ble feiret med giveaway. Vi hadde nydelige helger på hytten og jeg brukte min herlige MBMJ veske så ofte jeg kunne. Jeg vant et par Tatchies hos Dagens Outfit, endelig varme hender med iPhonen i vinter. Jeg ville vinne disse fine klærne, det gjorde jeg dessverre ikke, men jeg fikk invitasjon til Vixen Blog Awards

November:

Jeg tok et oppgjør med voldtektsbølgen gjennom teksten Halvparten av befolkningen, brukte mitt nydelige precolombinske smykke, var på den første ordentlige shoppingrunden med mamma og før-eksamensmiddag med jentene i klassenleste til eksamen og ble Mo-sistah. Treningslysten var på topp og den ble ikke mindre med nytt treningsutstyr. Vi hadde Colombia-lørdag og mine fantastiske Lita fra Jeffrey Campbell ble ønsket velkommen. Det ble tidlig mørkt, jeg ble syk og som dere kanskje husker så fikk jeg ikke tatt eksamen, men jeg fikk ordnet gangen vår og den ble veldig fin. Verdens beste kjæreste hadde bursdag! Og vi hadde en koselig feiring med foreldrene våre og lillebroren min. Bloggen fikk nytt desing, jeg var på handlekveld hos Høyer med mamma, og jeg viste dere deler av mitt black friday-antrekk. Så var det endelig advent, og jeg pyntet leiligheten til jul. Eksamenslesingen ble plutselig veldig vanskelig, og jeg måtte innse at psyken min var svak og fortalte dere om det i et innlegg, noe jeg angret litt på.

Desember:

Startet måneden med å bli rørt av deres fine og støttende ord. Vi demonstrerte og var på teater og jeg reflekterte over min bekymringsfulle barndom. Jeg bakte pepperkaker for å prøve å få litt julestemning, at snøen uteble hjalp liksom ikke. Var på «Elle-fest» på Høyer, fant en fin kjole og hadde en etterlengtet frisørtime. Plukket ut Ukens Beste Fra Dagens Outfit for Modette. Hadde et fabelaktig julebord med jentenerettet ut krøllene og fortalte dere hvordan jeg styler krøllene. Laget ønskeliste, skrev om min treningsmotivasjon og var på ølsmaking og juleverksted. Hadde en giveaway og fikk en dose julestemning da snøen endelig kom og julegavene var pakket inn. Så fantastiske Sonny på teateret, serverte dere litt treningsmotivasjon, hadde en nydelig julaften og fikk de fineste gavene.

Vi avsluttet året med gode venner og en heidundrenes feiring av det nye året.

I dag er vi slitne. 

Godt nyttår 

bloglovin

19 comments

  1. Hei Luisa, godt nytt år!!! Kjempe kjekt å lese «årsraportene» dine – faktisk flere innlegg jeg hadde gått glipp av, men nå er jeg oppdatert 🙂 Ses snart!

    Klem 🙂

  2. jeg har lest alle de 3 delene, flott oppsummering, jeg er virkelig glad for å ha oppdaget bloggen din søte, du er en nydelig person med så mye å gi. Det er trist at det var delvis en vanskelig år for deg og din kjæreste, men jeg håper at dere for en fantastisk fin år dette året. Du er en modig jente og deler så mye positiv med oss andre som er innom bloggen. Stå på også gleder jeg meg til å følge med videre. en god klem fra meg. Godt nytt år ❤

  3. Hver gang jeg leser en oppsummering av året på bloggene jeg følger, merker jeg hvor fort tiden faktisk har gått. Og som alltid har det vært en ære å følge bloggen din i 2011, kan ikke vente hva jeg får lese i 2012 😀

Legg igjen en kommentar

