La Mar på Facebook

Jeg bestemte meg for å slutte å spamme mine venners facebook med blogg-oppdateringer, i stede for å koble bloggen opp mot min personlige facebook-profil har jeg heller laget en egen side til bloggen på facebook. Håper dere vil følge med der også. På den måten kan jeg ha enda bedre og tettere kontakt med leserne mine, kanskje dere vil få et større innblikk i meg og mitt, og det blir lettere for dere å følge med på oppdateringer. 

Lik facebook-siden min her!

PS: En liten giveaway kommer i kveld

bloglovin

8 comments

  1. Liker så klart! Har faktisk tenkt samme tanke selv, men vi får se 🙂 Føler jeg spammer fb folka mine litt.. Hehe. Men ikke fått noe klager hittil da.

  2. Hehe.. Det er vel et kjent problem for oss alle 😉 SV: Tusen takk, det ser ut til at jeg hopper på wordpress-toget. Jeg føler det er litt friere, må bare ta meg litt tid til å sette meg inn i det 🙂

  3. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

