Busy day!

Jeg har hatt det så travelt i dag, men litt deilig og. Fikk også unnagjort ukens tredje treningsøkt i dag, utrolig gøy å være så godt i gang! I kveld hadde jeg demonstrasjon og teaterforestilling på planen, og gjett om jeg koste meg. Vi demonstrerte mot Ryfast (en undersjøisk tunnel som de rike vil bygge) sammen med masse engasjerte mennesker. Etter å ha stått ute nesten en time så trakk mamma og jeg inn på Platekompaniet, og jeg fikk med meg fire herligheter fra hyllene der. Stikkord: Rihanna, Beyonce, Kaizers og Bernhoft. Etter en rask matbit på Wayne’s så vi forestillingen Banken, som Rogalands Teater har satt opp i Norges Bank bygget, også kjent som Nokas-bygget, i Stavanger. Loved it! Satirisk, humoristisk, rart, virkelighetsfullt og rett og slett fantastisk. Hva er det vi tror liksom? At bankene bare passer på pengene våre? Neppe. Avsluttet kvelden med et par glass vin med gode partikollegaer før jeg ble hentet av verdens beste. Håper dagen deres har vært fin, natta ❤

bloglovin

14 comments

  1. høres ut som en koselig dag/kveld, som jeg gleder meg til å komme tilbake på treningen, det er altfor lenge siden sist nå:( skal se om jeg får på meg treningstøy i løpet av helgen 🙂 ha en riktig god natt søta<3 sweet dreams:)

  2. God natt til deg også 🙂 Hørtes ut som en veldig fin dag! Og så flink du er som har trent 3 ganger denne uken. Du bør være skikkelig stolt av deg selv! 🙂

  3. Hørtes ut som en fin dag/kveld 🙂 også veit jeg hvordan det er så, så deilig når treningsøkten er unnagjort. Good girl. Tyler er en kjekkas fra USA, som er mer enn en venn, men ikke en kjæreste ennå 😛

  4. Høres ut som du hadde en bra dag da 😀 Og vin gjør alltid ting litt bedre. Hehe. Flink som er så godt i gang med treningen! Håper dagen i dag blir like fin!

  5. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

