Saturday night!

Dette var meg i går, jeg har funnet fram noen gamle skatter, blant annet dette smykke. Det er unike smykker fra Colombia og de er laget av naturlige materialer som gull og stein. Jeg kaller det indianersmykker fordi disse er kopier av smykker som er funnet fram i utgravinger fra den tiden før Latin-Amerika ble kolonisert av Europeerne. Altså skatter som jeg skal ta godt vare på og med native-trenden som florerer så passer det perfekt til å spice opp et enkelt antrekk. 

Nå holder jeg på og ordne meg til middag med jentene.

Håper lørdagskvelden deres er fin!

bloglovin

15 comments

  1. Kjempe flott bilde av deg! Stilig smykke!

    SV;hehe,takk!:) Koste meg virkelig i kveld! Kommer nok til å se svanesjøen en gang til! men kanskje ikke med en gang(må ha råd til det også:P ) hehe.

  2. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

