Early morning with LV

 We❤it 

I’d like mornings better if they started later

God morgen early birds, eller nå er det kanskje ikke så tidlig lenger, men jeg startet i alle fall mandagen tidlig som et iherdig forsøk på å få skikk på døgnrytmen. Etter å ha sett et par episoder av The Rachel Zoe Project, tenkte jeg å være produktiv før jeg skal gå og trene litt. 

Hvis dere har 8 min til overs så syns jeg dere skal se denne eventyrlige visningen til Louis Vuitton.

Ha en fabelaktig mandag!

bloglovin

20 comments

  1. SV;Takk, har hatt en fin helgepause. Føler blogglysten komme tilbake,og har savnet litt å blogge og å skrevet noe.hehe^^, Skal prøve å til en litt mer «blogg når jeg føler for det» rytme. Blir fort når man skal skrive noe hver dag at inspirasjonen forsvinner.

  2. Åh, jeg digget qouten: «I’d like mornings better if they started later»!! Den passer så godt til hvordan jeg følte meg da jeg stod opp i dag. Var så trøtt at jeg til og med måtte lage et blogginnlegg om sengen min?:)
    B

    1. Hihi nice, jeg har nettopp begynt å se det fordi jeg rett og slett har holdt meg unna, visste at jeg kom til å bli avhengig! Og det er jeg nå 😀 Jeg ser det gratis på nettet, sidereel.com for å være eksakt 😉

  3. Jeg står opp kl 07 uansett om jeg har fri eller ikke for å ikke miste døgnrytmen. I hvert fall nå som vinteren kommer og det er mørkt utenfor når man står opp. Uff! I helgen sover jeg til…. 09! Woho 🙂

    1. Det pleide jeg også, jeg stod opp halv 7 hver eneste dag bortsett fra helgen da. Men etter å ha hatt en utrolig vond opplevelse, brekt ankelen uken etter og vært nesten invalid i 3 mnd så er det ikke alltid like lett å holde på den døgrytmen, men går sakte, men sikkert den rette veien 🙂 Og ja, det er kampen mot mørket som er verst om morgenen, derfor pleier jeg å bare lukke lamellene og skru på lyset hehe, så er det som om det var en solrik morgen :p

  4. i love that! its like a fairytale or dream!

    and i would totally love mornings if they started later too LOL 🙂 hope you’re having a great week!

  5. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

