SS 12

Kate Moss for Louis Vuitton

 Style.com 

Siri Tollerød for Miu Miu

Style.com 

Anja Rubik for Elie Saab

Style.com 

Se flere bilder fra kolleksjonene på Style.com

I går kveld var jeg på møte og så hadde vi en fantastisk avslutning med bystyregruppa. Vi hadde et herlig måltid på restauranten Kiellands, maten var fantastisk og bortsett fra fyllefantene som bragte skam over selskapet deres i den andre enden av det intime og nydelige lokalet så var alt perfekt. Skal dere til Stavanger så anbefaler jeg Kiellands på det varmeste. 

I kveld skal jeg på forening med en fin gjeng med jenter, altså travle dager, men jeg liker å ha det slik en gang i blant. Håper dere har en fin torsdag, jeg er hjemme og prøver å få lest litt, vil helst ikke gå ut i øse pøse været.

bloglovin

10 comments

  1. i love the structure of the first two pieces and that color of the elie saab is fabulous!!!!! no one could look bad in a color that brilliant!!!

    hope you’re having a great week sweetie!

  2. Wow, det var jo faktisk ikke så verst! Synes man nesten aldri ser noe normale mennesker ville gått med på sånne show jeg. Jeg har velig lyst til å spise ute for tida, og har lyst til å reise nedover en tur igjen ja! Hva slags mat har de der?=) Vet du forresten om en skikkelig gjennomført fiskerestaurant som ligger midt mellom alle klesbutikkene i de smale gatene? Husker jeg var på den da jeg flytta ned, men siden jeg ikke var kjent da så husker jeg ikke hvor eller hva den het

  3. Ah, kate moss 🙂 Deilig å ha mye å gjøre og. Høres ut som du har nok en fin kveld i vente 🙂 Kos deg masse!

  4. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

