Great Success

 Wildfox 

Tittelen beskriver gårsdagen. Julebordet var som forventet veldig gøy, og jeg har lært å lage pinnekjøtt av verdens snilleste Janne som gjorde måltidet til en suksess. Jentene var nydelige, vi spiste oss mette, hadde det løye som vi sier her i Stavanger og et av høydepunktene var så klart pakkeleken. Jeg var rimelig svimmel da jeg gikk i seng. En god nattesøvn kurerte det og nå sitter jeg her og reparerer med et enormt glass vann og en pepperkake. Håper lørdagen deres var like fin som min! 

bloglovin

16 comments

  1. Pakkeleken skulle vi i jentegjengen vært litt flinkere til å gjøre og. Er jo så sosialt og ikke minst moro. Mye bedre at (mest sannsynlig) alle får noe med seg hjem enn kun vertinnen 🙂

    1. Alle tar med en liten gave, man triller terning og når man får 6 kan man velge en gave. Når alle gavene er utdelt så settes en stoppeklokke på (tid velger vertinnen) så fortsetter man med triltingen, og de som får 6 kan stjele gave fra de andre. Når tiden er ute så er spillet over og de som har gave(er) beholder dem 🙂 Veldig gøy!

  2. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

