About me

Om meg
Sivilstatus: Samboer og kjæreste med verdens beste 
Stjernetegn: Vannmann
Gutt eller jente: Jente
Alder: 25 år
Hjemsted: Født i Bogota, vokst opp i Stavanger
Bor: Stavanger
Utdanning: Siste året på samfunnsfag med personalledelse
Hårfarge: Veldig veldig mørkebrunt, nesten sort
Langt eller kort hår: Begynner å bli litt langt.. endelig!
Høyde: 162,5 cm over bakken, har ikke vokst 1 mm siden jeg var 13 
Piercinger: 3 hull i hver øre, 1 hull i nesen 
Tatovering: En blå enhjørning på venstre ankel
 
Hva..
..gjorde deg glad i går? Å spise middag med mine to favorittgutter, lillebror og kjæresten
..gjør deg glad akkurat nå? Å vite at helgen nærmer seg
..gjorde du klokka åtte i dag tidlig? Jeg satt i sofaen og så på 90210
..ser du om du ser til høyre? Resten av sofaen
..slags vær er det hos deg akkurat nå? Grått
..har du spist i dag? Frokost, knekkebrød med hardkokt egg og hvitost
..har du drukket i dag? Appelsin juice og vann
..var det siste du kjøpte? Et vinrødt skjørt fra Asos
..er viktigst for deg? Familien min, kjæresten min, Chaplin, familien til kjæresten min og vennene våre 
..er du flink til? Masse.. F.eks holde appell, skrive, få meg selv til å le osv
..skulle du ønske du var flink til? Å synge, sånn helt rent all the way med et hest særpreg. Men også å bli flinkere til å ta avgjørelser, hater å ha beslutningsvegring
 
Favoritter
Klesplagg: By Malene Birger kjolen jeg hadde på meg i bryllupet da jeg brakk ankelen
Sminke: Ysl Volume Effet Faux Cils
Godteri: Sjokolade
Issmak: Chocolate Fudge Brownie
Mat: Colombiansk
Film: Love Actually
TV-serie: Gossip Girl 
Radio program: Radioresepsjonen
 

Denne listen fant jeg hos fine June, har redigert den noe, mest pga beslutningsvegringen min haha.. 

bloglovin

19 comments

  1. Ååå så kjekt å lese om deg. Jeg var inne og sniktittet på kjolen din fra Malene Birger i og med jeg eer en relativt ny leser og ikke hadde oppdaget bloggen din på den tiden. Og for en nyyyyydelig kjole. Forstår godt at den er en favoritt 🙂

  2. Søt=) kjekt å høre mer om deg. -visst for eksempel ikke at du ikke var høyere og tror heller ikke jeg har sett et bilde av deg hvor hullet i nesa synes

  3. Åå, så nydelig bilde 🙂 Koselig å lese mer om deg!

    // Takk, Luisa ❤ Ja, Kristine bruker nok noe annet enn autofokus når hun tar bilder (i motsetning til meg.. hehe).

  4. i love learning new things about bloggers 🙂 and now you have me craving some norwegian chocolate (which is so much better than american haha!)

  5. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

