Time moves fast

Onsdagen er snart over,  de siste dagene har gått så fort. I går kveld var jeg på Elle-fest på Høyer med Synnøve og Mari Ann, vet ikke om jeg kan kalle det fest, kan trygt si at Høyer-folket i Stavanger ikke legger mye i å lage et ordentlig arrangement, mindre å følge det som faktisk står i invitasjonen som ble sendt ut. Jaja, gode tilbud var det jo og jeg hadde veldig godt selskap. Jeg fant faktisk en veldig lekker kjole som ble med meg hjem, skal vise dere en dag, men nå henger den trygt i skapet mitt og jeg sitter veldig godt plantet i sofaen med støl kropp, ja dere ser tegninga. 

Dagen i dag har gått til trening, skolearbeid og ikke minst en etterlengtet frisørtime på formiddagen. Mine slitte tupper er klippet bort, håret har fått ordentlig fasong og jeg er fornøyd. Jeg har nå byttet frisør til en som er nærmere der jeg bor, og jeg er så glad! Hun som klippet meg var så utrolig flink, og så hyggelig å prate med. Hun klipper visst både mamma og lillebror, litt morsomt. Nå skal jeg legge meg, drømme om strender, kjærlighet, blomster og alle andre fine tingene i livet. God natt alle sammen!

bloglovin

15 comments

  1. Awww sånne dager er godt. Ikke noe gjør en så glad som å kjøpe noe nytt, pusse opp utseendet litt og ikke minst ingen ting gjør en så godtrøtt som etter trening;) Var du på time? Smiiiil!

  2. Oii, jeg vil se kjolen ja 🙂
    Er så godt å være til frisøren, for sovner omtrent hver gang (elsker at folk holder på med håret mitt, haha). Vil du vise resultatet? 🙂

    // Veldig enig. Så henne først i Home&Away, og det å se henne på kinolerettet er bare helt merkelig naturlig faktisk 🙂 Veldig vakker jente!

  3. Elle-fest hørtes jo gøy ut da:) Gosh, kunne trengt en klipp jeg og… Tror imidlertid håret mitt er slitt helt opp til røtterne, såh:p haha!

    – hihi, synes du passet godt inn i en kategorien siden du ikke bare skriver om mote; men også hjertesaker, politikk og annet lurt 🙂 🙂

  4. Vi skulle også på arrangementet til Høyer, men klarte å blande dagene slik at vi trodde det var i dag istedet for tirsdag. Men vi gikk tydeligvis ikke glipp av så mye..

    Grattis med ny sveis, nå er du vell ekstra klar for lørdag!:-)

  5. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

