The day between Saturday and Monday

Dette var resultatet, jeg ble mer fornøyd med toppingen denne gangen. Men den toppingen var så utrolig søt i smak at jeg ville ikke overdrive. Butterscotch cupcakes var supergodt og de falt i smak hos kjæresten. Morsomt å prøve Møllerens blandinger, men det er jo så enkelt å lage selv så tror det blir hjemmelagte cupcakes i fremtiden.

Sent i natt fikk jeg mennene mine i hus. Så herlig å  ha dem tilbake, jeg syns det er så merkelig å være alene i leiligheten. Altså, det er herlig å ha alene tid, men en hel uke er litt vel lenge. Hadde helt glemt å vise dere mms-bildet jeg fikk av min lille fine jeger, Chaplin.

Nå skal siste dagen i helgen nytes, og til middag blir det fårikål hos svigers. Jeg er veldig spent for det har jeg ikke spist siden jeg var lita jente. Syns dere det er godt med fårikål? 

Ha en fin søndag!

 bloglovin

20 comments

  1. Ble også invitert til fårikål av mine foreldre i dag, men synes det er så vondt. Bare lukten gjør meg kvalm, haha. Men det er jo en stor hit blant veldig mange.

    Chaplin<3<3<3<3<3<3<3

  2. Hm har ikke fått med meg at du har hund en gang jeg tror jeg, veldig fin da!! Ei uke er lenge uten ja.. Håper dere har kost dere i helga=) Jeg synes det er greit, hadde sikkert vært godt nå siden det er så mange år siden jeg har spist det. Lam kan brukes bedre enn til akkurat det kanskje

  3. Chaplin er så nydelig! Hjemmelagde cupcakes blir som oftest best, men greit med ferdigblandinger iblant 😀 Ble ikke noe baking på meg i helgen.

    Fårikål er en del av høsten, så må absolutt spises. Ser frem til det når jeg kommer hjem til Oslo om en uke 🙂

  4. Namnam, fikk jo ikke lyst på cupcakes nå 😉
    Var det godt med fårikålen? Jeg spiser det så sjeldent at jeg ikke vet helt om jeg liker det eller ikke.

  5. nam nam det så godt ut da også var de veldig fine:) så ut som bildene du pleier å legge ut på lørdager 🙂 hehe søtt bilde av en Chaplin. Jeg har dessverre ingen sånn barndoms minner med fårikål… osv men jeg liker det jeg og spiser det en god del når det er sesong for det:) Så i år skal jeg definitiv lage det hjemme for min kjære 🙂

  6. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

