Why is it so hard?

Jeg prøver og prøver, men så er det alltid noe annet som fanger oppmerksomheten min. Føler liksom ikke skoleåret noen gang startet for meg etter alt som skjedde i sommer, men jeg får bare prøve videre og håpe på det beste. Irriterende at når jeg endelig hadde fått given før forrige eksamen så ble jeg syk og mistet alt som heter motivasjon til å lese. Jeg vet jo at man ikke kan være supermenneske hele tiden, men noen ganger hadde det passet så utrolig bra at superkreftene bare kom! Ja, kom så kom så..

Mens jeg venter på superkreftene så vil jeg bare tipse dere om at Mira Jakobsen har fått ny blogg, den er like fin som den gamle, denne jenta har superkrefter i fotografi! Og nå har hun en fin giveaway gående som jeg har meldt meg på, sjekk den ut her

Håper mandagen deres er fin!

bloglovin

30 comments

  1. Sovnet 2 timer på sofaen jeg, og for å vokne måtte jeg ut å løpe en time, og nå sitter jeg her da.. Og kikker på det pensumet den fine planen min tilsier jeg skulle lest igår før kl 15! Ahhr! Håper de går litt bedre med deg, for jeg klarer umulig og lære alt dette på to dager 😉

    Stor motivasjonsklem!!!! ❤

  2. Du er nok ikke alene. Har laget pavlovakake, sjokolademousse og julegaver i dag – tydeligvis alt annet enn å gjøre lekser fram mot kjemieksamen! Er ikke rart jeg bestandig går opp i vekt i eksamenstider, jeg trøstespiser jo som en gal. Hvordan skal det gå 😉

    Skulle ønske jeg kunne ha sendt litt av den gode maten til deg som en slags trøste/kosemat fram mot eksamen 🙂 Stå på, har tro på deg!

  3. Håper motivasjonen kommer flygende til deg! 🙂 Jeg krysser iallefall fingrene, og sender deg mange gode tanker. Og du? Er det bare meg, eller har du større bilder enn hva jeg har?

  4. Føler meg heller ikke så motivert. Det er lite givende å jobbe hardt når man vet man ikke når mål uansett hva. Din grunn er jo et par hakk bedre enn min da. Håper du finner fram til motivasjonen igjen! 🙂

  5. Kan ikke si at jeg misunner deg nei. Jeg kommer nok til å møte en sånn vegg selv til våren. Enn så lenge kan jeg prise meg lykkelig over at jeg ikke har noen eksamen før jul. Du får ha masse lykke til, du er jo så flink 😀 ❤

  6. Så nydelig bilde av deg, du kler briller så godt!
    Håper kreftene melder sin ankomst i ein av dei første dagene som kjem, lykke til med alt du skal til med. Klem 🙂

  7. Skjønner deg veldig godt, du er nok ikke alene. Det er en kjip følelse når man ikke føler seg super når man føler man egentlig burde. (Lett forklart…) Du skjønner hva jeg mener. Men bare hold ut og prøv å gjør ditt beste, så går det så bra ❤ Lykke-til-klem!

  8. Jeg drysser litt lesestøv over bøkene dine! *sånn*! Ser du hvor interessant det ble nå? (tihi).

    Jeg sliter litt med det samme som deg om dagen. Lite motivasjon altså. Men for meg blir det alltid bedre dersom jeg bytter lesested. Vanligvis sitter jeg på skolen og leser, men hvis jeg ikke klarer å konsetrere meg der, går jeg på biblioteket i bergen sine lesesaler. Ikke undervurder litt change of scenery, og noen gode lese-buddies! 🙂 Lykke til på eksamen, krysser fingrene for deg!

  9. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

