Hjelp meg å vinne!

Jeg hadde blitt evig takknemlig og kjempelykkelig hvis dere gjorde meg en liten tjenenste. Nemlig å hjelpe meg å vinne Samsøe & Samsøe konkurransen til vakre Polliani. Over ser dere mitt bidrag, jeg hadde ikke hatt noe i mot om disse flotte plaggene flyttet inn i garderoben min, men med studentøkonomien må det jo bare bli med drømmen.

Men som dere vet så er jeg 100% for drømming og med deres hjelp kan drømmen kanskje gå i oppfyllelse. Jeg ligger langt bak de andre deltakerne, men tenkte jeg skulle ta en råsjanse og melde meg på i siste liten.

Trykk «like» her og del med vennene deres!

 bloglovin

23 comments

  1. Klart jeg skal hjelpe søte deg. Ser faktisk veldig lett for meg deg i det meste her! Hehe det var ikke frekt ment altså. Det er bare det at det er godt å få litt innlegg fra hverdagen din også litt inni mellom, glemmer litt hvem personen bak bloggen er av og til om det går lenge i mellom=) Det det er jo litt smak og behag. Og så må man jo blogge om det en selv vil=) Håper du vinner!

  2. SV;Så bra at du skal sjekke de ut!:)
    //Samme her også! Har ikke hatt tid til å lese alle om igjen,men skal nok sette av tid til det også!
    Spennende at du kjenner mange som har vært med i «Mannen som elsket yngve». Har ikke sett filmen ennå,men skal få se å få gjort det!

  3. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

