In life, as in the dance, grace glides on blistered feet.

 We❤it 

Jeg har alltid trodd på hardt arbeid. Hvis man vil oppnå noe så må man jobbe for det, og det er som regel vært strevet. Vi ser jenter og gutter som oppnår store ting, de har ikke sittet på latsiden og fått alt servert i fanget. Bare se på alle unge fremadstormende menneskene vi ser rundt oss, de aller fleste har arbeidet utrolig hardt for det de har oppnådd. Et godt eksempel i bloggverden er Ulrikke Lund. Hun deler sine seiere med leserne sine, men hun presiserer alltid hvor hardt arbeid som står bak.

Hardworking girl over here, eller de siste månedene vet jeg ikke om jeg kan kalle meg det, men etter forholdnene så kanskje. Etter at jeg faktisk kunne begynne å gå på to ben har dagene bare flydd forbi, og jeg er nå klar for hardt arbeid fremover. Det blir selvsagt først og fremst fokus på studiene fram til sommeren, så hadde det også vært flott å få meg en jobb innen den tid. For første gang kjenner jeg virkelig presset, på en positiv måte, at jeg må arbeide hardt for å oppnå noe, for å kunne virkeliggjøre en del av drømmene mine. Jeg både gruer meg litt og gleder meg, mest av alt ser jeg fram til resten av livet.

For nå vil jeg bare ønske dere en fin onsdag!

bloglovin

14 comments

  1. Kloke ord, jeg er helt enig! Det du beskriver her er veldig viktig for meg å, jobbe hardt for målene mine og være stolt av mine seire 🙂
    Fortsatt flott dag til deg å!

  2. Du er vis 🙂 Endelig har jeg funnet ut hva jeg vil her i livet og det skal jeg søren meg jobbe hardt for!

    Sv: Takk, hun er helt nydelig 🙂 Var faktisk kjæresten som ville kalle henne Sofie! Han er helt forelska i henne :p

  3. Så fint innlegg Luisa 🙂 Det er helt sant det du sier. Synes også det er bra at Ulrikke får frem at det er hardt arbeid bak. Det er inspirerende! Jeg er selv klar for å jobbe hardt. Det jeg jobber mest med nå, er faktisk å få muligheten til å jobbe hardt! Haha, hørtes litt komplisert ut.. Men det er uansett godt å ha noen mål merker jeg. Ha en herlig onsdag ❤

  4. Vet du, når jeg så den overskriften fikk jeg skikkelig gåsehud.
    Og det du skriver er så sant. Kjæresten min pleier ofte å si «tenk om du hadde vunnet i lotto, hva hadde du brukt alle pengene til?» Og han blir alltid like irritert når jeg hver gang sier at jeg tror ikke på sånt, jeg tror på hardt arbeid. Easy come easy go, osv.

    Godt at du begynner å bli bra forresten, blir sikkert helt herlig å komme i gang med alt du vil 🙂

  5. Så enig med deg og jentene over !
    Hvis en ikkje har svetta litt for det, drømt om det, virkelig stått på for å få det – da har du egentlig aldri villet ha det.
    Stå på og masse lykke til , fine du 🙂

  6. Er fast leser av Ulrikke, beundrer henne for hennes harde arbeid. er nok mange som tror at hun får ting slengt i fanget,men jeg får ikke inntrykk av det værtfall:)

    Du får ha lykke til videre med studier og alt annet:)

  7. Kloke ord! Sitter å irriterer meg over meg selv – sitter med en diger leksebunke som må gjøres, men finner ingen motivasjon! Heldigvis kom den nå pga innlegget ditt, så kanskje får jeg gjort litt 😉 Lykke til med studiene, Luisa 🙂

    // Takk for det! 😀 Haha, måtte nesten det.. Det var så kraftig motlys at jeg ikke klarte å åpne øynene, så begynte å le! :p

  8. Du kunne ikke fått det mer rett. Det er sant, og folk som klager når jeg får gode karakterer irriterer vettet av meg; jeg har jo tross alt jobba for det! LYkke til med jobbinga, du får’e til! 😀

  9. Dette syns jeg var godt å lese! Noen ganger så er det så utrolig tøft, men jeg tror det er verdt det!! For å lykkes, må man jobbe hardt og målbevisst.

  10. Vi holder på å bygge opp en business i Storbritannia nå, som gjør at vi kan få mer fritid og styre vår egen hverdag mye bedre om noen år. Men frem til det er det skikkelig hardt arbeid og mye som må ofres. Seiere og skuffelser underveis. Kjempespennende og såååå deilig hver gang seierene kommer 🙂

  11. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

