Tilbake

LaMar

Nå er jeg her. En uke på Kreta og en ekstra uke bloggferie, det har vært ganske digg, spesielt på Kreta da. Jeg har gledet meg til å komme tilbake, men måtte rett og slett ta meg noen ekstra dager hjemme før jeg logget meg på La Mar igjen. Jeg har gjort så masse bra, og skal fortelle dere om det. Høydepunktet etter Kreta-turen innebærer en gjenforening etter 12 år, det er mange år og jeg føler meg littegrann gammel når jeg skriver dette, men livet dere, det er gjør noen fantastisk bra krumspring til tider.

Nå må jeg gå gjennom forrige bloggpost, bare for se hvordan den faktiske sommerferien lever opp til Sommerferielisten. Og til bloggposten før det, om å reise på feire med lille A, skal også få en liten oppfølger. Stay tuned!

Håper alle dere har hatt det fint ♡

4 comments

Legg igjen en kommentar

