Bloggebloggeblogge

  

Jeg elsker å blogge. Eller rettere sagt, jeg elsker å skrive. Jeg trenger å skrive. Jeg gjør det for meg selv, men syns også blogging er en fin måte å utøve skriving på i tillegg til mine innerste tanker og prosjekter som foreløpig bare er til for mine egne øyne. Jeg er giret som bare det, og har mange poster som er klare for å publiseres, men jeg har også noen tanker i hodet når det gjelder bloggen. Det handler litt om å se mine egne muligheter. Hvilken form jeg ønsker at mine poster formidles på. Egentlig er jeg fornøyd med bloggen min slik den ser ut nå, rent og pent liksom. Men det er noe, jeg kan ikke sette fingeren på det. Så mens jeg fortsetter å produsere, og selvsagt poste noen av de innleggene som er klare så skal jeg fortsette å jobbe med bloggen. Jeg bare skriver dette fordi det er dette som er grunnen til at jeg ikke helt greier å komme i gang. Og slik at hvis det plutselig skjer noe her, store forandringer eller lignende, så er dere advart. PS: ønsk minien min god bedring, han har vært syk i snart 2 uker stakkar. Barnehagestart er ikke noe å tulle med.

Ha en fin søndag alle store og små ♡

One comment

  1. Nei stakkar lille❤ Husker min lille også ble mye syk den første høsten. Han fikk vannkopper tre uker etter han var begynt I barnehagen. Og til jul I fjor var han hjemme I tre uker I kombinasjonen syk/juleferie. Men nå begynner han og bli litt herda😉 Så det går over🙂

Legg igjen en kommentar

