Lesehest & Mo sistah

 We❤it 

Endelig kom leselysten, jeg har strevd og kjempet for å åpne bøkene, men nå kjenner jeg at det går litt lettere. Jeg skulle selvsagt vært foruten eksamen, er ikke for ingenting at jeg er med i SV (er jo mange andre grunner og), men når jeg først blir tvunget til å ha det så er det greit å ha leselysten på plass.

Syns dette bildet var fint for å feire leselysten og for å hylle Movember-bevegelsen. Husk at vi som jenter også kan bidra selv om vi ikke kan gro bart, vår fellow bloggsistah Sandra har skrevet litt om det på bloggen sin, ta en titt her. Før jeg stuper inn i bøkene igjen skal jeg registrere meg og bli en Mo sistah. Gjør det du og da vel!

Edit: Nå har jeg registret meg, og nå kan du bidra ved å donere gjennom meg her.

bloglovin

11 comments

  1. hihi, takk for link og bra du er med du også:)

    SV: Du kan bare kopiere en av bartene jeg laget og photoshoppe de på:)
    Om du ikke har photoshop eller noe å gjøre det med kan jeg eventuelt gjøre det for deg! Send isåfall en e-mail med bilde av deg + hvilken bart du vil ha:) hihi!

  2. Ah, FLOTT at den er der!! Jeg prøvde forresten å gå inn på den sida di tidligere i dag, men det funka ikke… NÅ får jeg endelig til å se! 😀

  3. Jeg var så heldig at jeg fikk skrive både om Movember og Rosa Sløyfe, så forrige uke intervjuet jeg flere fra Kreftforeningen, blant annet lederen for Rosa Sløyfe. Morsomt 🙂

  4. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

