BY POLLIANI

Dette har jeg virkelig ventet på! En av mine absolutte favoritter og inspirasjonskilder i bloggverden, Janka Polliani og mannen hennes Stefan, lanserer i disse dager sin egen veskekolleksjon. Vi har fått sett et par sneek peeks av kolleksjonen tidligere og jeg kan ikke annet si at jeg falt pladask for de frynsete indianerinspirerte veskene. Nå har jeg fått kikket på flere av de vakre håndlagde kreasjonene og er ikke mindre begeistret. BY POLLIANI SP/SU 12 består av iPhonecases, vesker og accessories.

Kolleksjonen vil bli lagt ut for salg på polliani.com, og allerede 1. juni slippes iPhonecasene.

Jeg har plukket ut noen av mine favoritter for å gi dere en smakebit.

Awesome, ikke sant?

bloglovin

27 comments

  1. Så utrolig flotte! De har virkelig greid å beholde det ekte indianerpreget, og ikke «glamourisert» det som mange av billigkjedene ofte gjør 🙂

  2. Hehe, så gøy Luisa:) Det er din fortjeneste at jeg fikk oppleve fargegata. Han jeg var sammen med hadde helt glemt bort hele den gata, hehe:P Tusen Takk!! Bare elsket Bøker og Børst og sjokoladepiken:)) Stavanger ❤

Legg igjen en kommentar

