Bloglove #1

Da starter jeg med ukentlig blogganbefaling igjen her på La Mar, jeg leser så mange fine blogger så det skal bli en fryd å dele disse med dere. Jeg starter med å skrive litt om bloggene jeg har på min favorittliste, og først ut er Synnøve.

______________________________________________________________

Synnøve er en nydelig jente med en nydelig blogg. Når du klikker deg inn på den er det som å komme inn i en herlig sky full av vakre ting. Her viser hun deg stort og smått som hun skriver selv. Du får se alt fra noen av de klassiske plaggene i hennes garderobe, gode produkter som hun har på badet, til inspirerende videosnutter. 

Jeg falt pladask for den gamle bloggen til Synnøve, hun hadde så mange fine bilder. Og plutselig begynte vi i samme klasse i fjor høst og vi har vært gode venninner siden. I desember fikk hun en ny blogg og den er like vakker som den gamle, om ikke vakrere. Synnøve er en herlig person med et godt og varmt hjerte, og det syns jeg kommer godt fram i bloggen også, selv om hun selv sier at den inneholder mest overfladiske ting. 

Har du ikke vært inne og tittet før så anbefaler jeg deg å gjøre det nå!

Klikk her for å komme inn på bloggen til Synnøve!

 bloglovin

26 comments

  1. Kommenterer kanskje ikke så ofte på Synnøves blogg, men er innom der hver dag 🙂 Synes den er som en drøm å se på – rett og slett nydelig! For ikke å snakke om selve bloggersken som virker så snill 🙂

  2. Så kos 🙂 Jeg syns det er hyggelig å finne nye bra blogger jeg ikke har lest eller hørt om 😀

    Ja, 25 kr! Fant og en suuuuper herlig strikke genser, som og var ganske rimelig Deilig!

  3. jeg er en fast leser av Synnøves blogg, og liker den veldig godt, dette er velfortjent oppmerksomhet 😀 gøy med dette konseptet 😀

  4. Jeg klikker meg inn, jeg, ble overbevist 😉 Og som de sier over; jeg vil følge med på denne spalten! (Jeg følger med bloggen uansett, men 😉 )

  5. Denne bloggen må jeg besøke, skjønner jeg! 🙂 Du er så herlig du, Luisa, tenker alltid på andre. Jeg har hatt en liten off-periode med blogg, så har vært litt fraværende på kommentarsiden. Men nå er jeg tilbake! Gleder meg til å følge blogganbefalingene dine fremover! ❤

  6. Umulig å ikke bli super inspirert av alt det fine Synnøve legger ut – mange gode tips å hente der. Så artig at du leste bloggen hennes før du traff henne på skolen. Men jeg ser dere jo omtrent aldri der? 😛 sikkert bare meg som har skylapper på. Var der i dag jeg også, men ble litt skuffet. Vi fikk i alle fall pratet med noen som vi kan ta kontakt med igjen ang bachelor oppgaven, så det var positivt 🙂

    Høres bra ut med Madla Amfi, og kjekt med baby shower – kan se for meg at du trives godt uten krykker.

    Snakkes snart!

  7. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

