iGlow Long Lashes Serum

For en stund siden var jeg heldig å få en pakke i posten av de snille folkene hos iGlow.no. Pakken inneholdt iGlows Long Lashes Serum, altså et serum som skal hjelpe deg å få lange øyevipper. Jeg har brukt serumet i 5 uker nå og skal fortelle dere mine erfaringer med produktet.

Dere kan lese mer om Long Lashes Serum her.

Dette er altså mitt utgangspunkt. Jeg begynte å bruke serumet for 5 uker siden, det er veldig enkelt å påføre og jeg merket ikke at jeg hadde det på. Det eneste jeg merket var at jeg ble litt rød i øynene i starten, men det er normalt.

(Ikke bry dere om mine rødsprengte øyne, jeg er bare litt trøtt)

Dette er resultatet etter å ha brukt serumet i 5 uker. Her har jeg faktisk litt mascara på meg for å bøye vippene oppover slik at dere ser resultatet bedre, jeg eier ikke en vippetang ser dere. Jeg var litt skeptisk til at serumet skulle virke, det virker jo for godt til å være sant, men jeg kan faktisk bekrefte at vippene har blitt noe lengre og at vipperadene har fått mer volum. 

Nå som jeg vet at produktet fungerer skal jeg gi det videre til mamma som kunne tenke seg fyldigere bryn, for serumet kan nemlig brukes på øyenbrynene også for å få fyldigere bryn. 

(Produktet er sponset av iGlow.no)

 bloglovin

26 comments

  1. Eg har prøvd dette eg og , fikk det også tilsendt – og det funker jo faktisk veldig bra, eg såg ikkje forskjell sjølv først, men kjæresten min bemerka det og alle andre, og eg såg på bildet eg tok før eg begynte og tok et nytt og det var virkelig stor forskjell. Supert at ein kan bruke produkt og slippe å ta vippeextension som er så dyrt og i tillegg falske vipper:) har heilt glemt å bruke den no, må begynne igjen. Takk for påminnelsen 🙂

  2. genialt, jeg er fornøyd med vipene mine, men kunne godt brukt det på brynene, vil ha litt mer fyldige bryn 🙂 takk for tipset 🙂

  3. Virker som det har gitt resultater da:) Spennede,kanskje noe jeg skal teste ut!
    SV;Jeg håper det selv Luisa!:) Med tiden som hjelp håper jeg at jeg finner ut av ting!

  4. Så kult, en kjekk gave som de fleste kvinner vil like i grunn. Vet du hva prisen på det ligger? Selv har jeg ganske lange vipper og bruker alltid maskaraprimer, men alltid morsomt å prøve noe nytt da=) Ha ei finfin helga da!

  5. Veldig imponerende at et sånn produkt faktisk funker. Ikke dumt i det hele tatt. Gjerne verdt sjekke ut for meg også… god helg søte! 🙂

  6. Åj!! Jeg trodde først det var en mascara da jeg så på bildene, også tenkte jeg «Hm, det var da ikke mye til forskjell den mascaraen ga.» Men når jeg vet hva det er, da er det bra, for dette er altså uten mascara overhode (nesten), ja da er det litt forskjell!!

  7. Fantastisk! Venninen min har prøvd ut det samme bare med et annet merke, og hun har fått helt insane lange vipper. Har så lyst til å prøve!! Hvordan har du fått dette sponset? 😉 hoho

  8. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

