Fredag og to skruer fattigere

Endelig, dagen jeg har ventet på i 3 mnd. De to skruene som måtte ut for å kunne bruke foten som normalt er endelig tatt ut, og det hele tok bare 30 min. Jeg fikk til og med skruene med meg hjem, så dere skal nok få se dem om dere vil eller ei. Men nå sitter jeg i sofaen med foten høyt og slapper av, leser Streetstyle som jeg kjøpte i kiosken på SUS mens kjæresten hentet bilen og drikker iste. Og slik har jeg tenkt å sitte en stund, i alle fall til min kjære kommer hjem fra jobben. Det verker litt i foten, men det er jo bare et kjøttsår og litt verk i selve beinet så det går nok over etterhvert. 

Ha en superduper fredag foreløpig!

Det skal jeg ha, for dere vet jo hva jeg syns om fredager.

 We❤it 

bloglovin

18 comments

  1. Hurra for deg 🙂 Jeg skal på kino med småjentene i kveld og kose meg, og så skal vi perle armbånd sammen i morgen før mamman kommer og henter de. Hva resten av helgen bringer vet jeg ikke enda (og det er så godt å ha ting åpent for en gangs skyld :)) men i kveld skal jeg bare kose meg.

  2. Da er vi to! Så deilig å få ut skruene 😀 Kos deg masse, håper du får en fin fredag 🙂 Fredager er jo alltid fine.. 🙂 Og bilde ditt var så fint og. Fint, fint fint.. haha. Klem!

  3. Fint at du endelig har fått dem ut. Håper det ikke verker så veldig mye. Akkurat i dag elsker jeg også fredager, herlig når helgen er ekstra etterlengtet 🙂

  4. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

