2011 turns 2012

På tide å pakke bort den gamle almanakken og ta fram den nye. Jeg laget en ganske lik som fjorårets, men denne gangen valgte jeg en blanding av personlige bilder som betyr gode minner og bilder av ting jeg liker. Gleder meg til å ta fatt på det nye året, jeg ser så mange muligheter og kan ikke vente til å leve 2012 til det fulleste.

Jeg håper dere hadde en fin feiring av det nye året, det hadde jeg, men i går var jeg helt ødelagt. Haha hvorfor stater året alltid slik? Jeg vet ikke hvorfor jeg spør en gang, for det er jo selvforskyldt, men absolutt verdt det. Jeg er så heldig som har verdens beste kjæreste som har introdusert meg til så flotte mennesker og jeg gleder meg allerede til å feire nyttår med den samme gjengen neste år. 

Jeg skulle forresten ta bilde av nyttårsantrekket, men det glemte jeg selvsagt. Men skal selvfølgelig vise dere hva jeg hadde på meg, så stay tuned. 

 bloglovin

20 comments

  1. Herlig almanakk! Er det god plass til å skrible inni? Skal nemlig gå til anskaffelse av en selv, men aner ikke om jeg skal bare handle en upersonlig almanakk på en bokhandel eller designe den selv 🙂 Godt nytt år forresten ❤

  2. Jeg har også dratt frem den nye avtaleboka mi for det nye året. Gleder meg til å fylle den ut og planlegge 🙂 Så fin din var!

  3. Jeg har flere ganger tenkt at jeg må lage meg en slik, men har ikke blitt til det enda, så kanskje det får bli til høsten i steden. Gøy at du har en flott gjeng å feire nyåret med. Godt når nyttårsaften blir vellykket 🙂

Legg igjen en kommentar

