Sunday Is Fun Day

For en herlig søndag, litt rydding ellers bare kos og avslapping. Deilig å ta seg en god fest, men likevel ikke være helt kake dagen derpå. Men litt sliten, det er jeg og det ser dere vel. Som dere ser har jeg rettet ut krøllene mine, i går ville ikke håret samarbeide i det hele tatt, men i dag derimot var det veldig samarbeidsvillig. Nå skal jeg kose meg med en eplemost i sofaen. Det tredje lyset er tent og jeg har en fin uke å se fram til. 

Masse trening

Middagsbesøk av herlige venner

Kino med fine jenter

Ølsmaking og juleverksted

 Jentekveld

Sist, men ikke minst: GIVEAWAY! 


bloglovin

31 comments

  1. Hørtes ut som du har en super uke i vente:) Her er det jobb og at kjæresten skal ha eksamen som står på agendaen. Når han endelig er ferdig med den, da kan vi begynne å glede oss til jul!

  2. Que guapa.! Så koselig, er så gøy med juleverksted. Det savner jeg, blir ikke helt det samme her nede, men kanskje jeg skal lage et til neste år? SV; Takk for fine ord Luisa, blir så glad for kommentarene dine 🙂

  3. Takk, takk, takk 😀 Gleder meg til å bruke den på fredag, skal ta spray tan i dag til og med – ææh!
    Da får jeg kanskje kjøpe en ekstra gave til søsteren min som har vært så flink å lage min header da 😉

    Hvordan går det med foten din foressten ?

  4. SV: Ja, det hørtes lurt ut! Det burde vel egentlig jeg også gjort, hehe..

    Høres ut som om du får en fin uke 🙂 Hyggelig at du kommenterer så ofte også – en stund trodde jeg at jeg blogget for meg selv da ingen orket å kommentere, haha 🙂

  5. Synes du så kjempefin ut jeg 😀 Så fin hud du har! Og høres ut som du hadde både en fin søndag og en god uke i vente. Liker!

  6. Forandring fryder og du kler virkelig begge deler! Men må da ta fryktelig lang tid å ordne?? Jeg hadde også en lik helg, men var soppas i form at jeg dro på trening på søndagskvelden=) Bra du har mye å glede deg til!

  7. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

