S.N.O.W.

Våknet ikke akkurat til dette, men det har i det minste snødd i løpet av natten. I fjor var Stavanger dekket av ordentlig snø i flere måneder, slik var det året før også. Vinter er vinter, og når julen nærmer seg syns jeg faktisk det er koselig med snø, alt ser liksom mye mer «julete» ut. Dette bildet ble tatt 1. juledag i fjor på golfbanen her i Stavanger, tenk så koselig hvis vi kunne tatt oss en skitur der i år også? Det hadde vært herlig. Nå starter imidlertid en ny travel uke for min del, en liten oppgave skal skrives, skolearbeid skal gjøres, jeg skal på Elle-fest på Høyer, det skal trenes og til slutt skal alle forberedelsene på plass før det braker løs på lørdag – julebord med foreningen. 

Ønsker dere en fin mandag!

 bloglovin

20 comments

  1. Det snør masse i Bergen i dag. Jeg er sånn halvfan av det. Men man får jo julestemning iallefall. Det er jo ikke verst bare det 🙂

  2. Savner å ha litt snø her også, som du sier alt føltes litt mer «julete» med snø… ønsker deg en god mandags kveld søta 🙂

  3. Ser ut til at det blir snø til jul i år også, men håper for alle del ikke den kalde vinteren varer like lenge som den gjorde i fjor og året før!

    Håper du får en fin uke 🙂

  4. Så koselig 🙂 Jeg ønsker meg også hvit jul, men stresser ikke med det foreløpig. Jeg vil heller at den skal komme litt senere og bli, enn å forsvinne med en gang. Og jeg er sikker på den kommer 🙂 Det hadde vært koselig!

  5. Det der så veldig koselig ut egentlig… Selvom jeg er litt glad det ikke er snø når jeg skal kjøre til jobb om morningen.. Men håper snøen kommer her før jul !! Høres ut som du har mye morsomt i vente:-)

  6. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

