Bienvenidos!

Endelig kunne jeg ønske mine nye Lita fra Jeffrey Campbell velkommen i samlingen. En hyggelig overraskelse på en allerede fin lørdag. Hvis jeg var betatt før, så er jeg hodestups forelsket nå. De er, som alle andre sier, utrolig gode å gå på. Jeg skulle gjerne ha luftet dem allerede i kveld, men tar ikke sjansen pga ankelen min som er litt øm enda. Da har jeg noe å glede meg til!

Nå skal jeg dekke på bordet for kjæresten har laget deilig laksemiddag, så skal jeg på vors med jentene, men ikke sikkert det blir noe salsa @ Klubb Sting på meg i kveld fordi vofsen vår var syk i mårres og jeg vil ikke la guttene være alene i hele kveld. En fin kveld blir det uansett. 

Håper lørdagen deres er fin! 

 bloglovin

37 comments

  1. Misunnelig!! Jeg måtte ta den billige varianten, men håper de er like gode å gå på å. Grattis med skoene i alle fall 😀 Og kos deg masse i kveld!

  2. wow,nydelige sko:) skjønner din forelskelse:) Greit å ta det med ro hvis ankelen ikke er helt bra ennå. Håper det går bra med vofsen da! God laksemiddag!(nå fikk jeg lyst på det også:)

    SV;Takk Luisa:)
    hehe, du skal få slippe å tippe:) Håper du har hatt en fin lørdagskveld!

  3. Åååå… Gratulerer! Beautys! Har så lyst på sånne eg og, men føler det er så dumt å kjøpe det no når det allerede er glatt ut her eg bur.. maybe next year, men dei er utrulig fine ihvertfall – nyt dei!! 🙂

  4. Utrolig stilige sko, sånne vil jeg også ha! Betalte du mye for disse?

    Sv/ Haha, det er bare for skøy og moro, du skulle hørt alt som blir sagt på jobb haha. Awe takk skjønne Luisa, I try my best 😉

  5. Åh, skjønner! 😀 De var nydelige da! Har distressed i brunt, men har fått så lyst på sorte etter at jeg kjøpte de.. Snufs. Synes mine er litt vel store i størrelsen, men akk så fine de er 😉

  6. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

