23 days to go

(Advent 2010)

Jeg skulle egentlig legge ut ukens Bloglove innlegg nå, men etter alle de fine ordene dere har lagt igjen så syns jeg det heller passer seg med et takk og en klem til alle dere. I dag angrer jeg ikke på at jeg la ut innlegget, jeg er heller glad og lettet. Hver og en kommentar betyr mye for meg, og jeg setter pris det dere skriver. Det føles nesten som om dere bryr dere mer enn de som kanskje burde bry seg, men så skal det sies at jeg også er heldig som har venner, familie og kjæreste som er helt fantastiske. Så når jeg føler meg litt fortapt og alene blir jeg fort minnet på at jeg ikke er det i det hele tatt.

Nå er endelig desember her og julen er dermed i gang helt på ordentlig. I fjor var Stavanger dekket av snø på denne tiden og jeg merker at julestemningen var mye sterkere, men den skal nok komme på plass snart. Jeg elsker førjulstiden med baking, pakking og julekos. Har mange fine planer framover så det er mye å se fram til. 

Hva liker dere best med i førjulstiden?

I dag er det forresten verdens Aids dag, les innlegget til Iselin!

bloglovin

12 comments

  1. AW så søte advents lys, alltid så koselig med jul ❤ Boksen til høyre var utrolig søt ! Hvor er den fra ? 🙂

  2. Godt å høre at du ikke angrer og føler deg lettet 🙂 Du burde i alle fall ikke angre! Håper du har hatt en fin 1. desember 🙂 Jeg elsker best bare følelsen jeg! Det koselige, å glede seg, tid med familie, innekos, julegavehandling, baking og alt annet som hører med. Jeg blir som et barn igjen når julaften er her, og blir lite trist hver gang det er over 😦 Hehe. Klem!

  3. I år føler jeg at jeg går glipp av veldig mye av førjulstiden ettersom jeg ikke bor hjemme i Oslo lenger. Tidligere var jo baking med familien noe av det som virkelig fikk meg i stemning. I år derimot gleder jeg meg egentlig bare til jeg kan reise hjem 😀

  4. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

