Vixen Blog Awards

I går kveld begynte øret mitt å verke som aldri før, nei det er ikke sant, det har verket slik mange ganger før. Det er så ubehagelig og kjedelig, og jeg har faktisk ikke tid til å bli syk nå. Tar en dag fri og pleier meg, men så håper jeg medisinen begynner å virke snarest slik at jeg er i gang igjen i morgen. 

Men det var ikke det jeg skulle skrive om, jeg skulle nemlig skrive om Vixen Blog Awards. En dag fikk jeg en fin mail fra en enda finere jente med en god nyhet, jeg skal nemlig til Oslo i februar og delta på Vixen Blog Awards (Takk Marie!!!). Gjett om jeg gleder meg? Mhm, thats right.

Og som de fleste har fått med seg så har de åpnet opp for nominering. Jeg har brukt litt tid på å bestemme hvem jeg ville nominere, og til hva. Du kan nominer dine favoritter her.

Disse fine bloggene har jeg nominert til nå: 

Det er virkelig vanskelig å velge bare noen få ut fra alle mine favoritter, og jeg syns mange av de bloggene jeg liker mest faktisk ikke passer inn i noen av kategoriene, men fikk altså plassert noen av dem. 

I dag er det forresten siste dagen i konkurransen, jeg mangler over 1000 stemmer enda, så hvis du ikke har likt bidraget mitt enda så gjør det her. Og hvis du allerede har stemt, så tusen takk! Og del gjerne med vennene deres, trenger alle stemmene jeg kan få. 

 bloglovin

33 comments

  1. Tusen takk for alle fine kommentarer! Har hatt så mye skolearbeid at jeg nesten ikke har hatt tid til bloggen.

    Så utrolig gøy at du skal på blogawards!:) Hvordan fikk du invite?

    ha en fortsatt fin dag:)

      1. Ååå jeg visste ikke grunnen! Så koselig ❤ Skulle tro jeg ikke hadde noe liv hahah, neida 😀 Jeg kommenterer i alle fall på alle bloggene jeg følger fordi de er så bra og har masse fint å dele med oss lesere.

  2. Liker de du har nominert 🙂 Men hadde samme problem selv, jeg fikk liksom ikke alle under katogorier.. Men men, nå er de jo nominert! HELDIG som skal på utdelingen!! Lykke til i konkurransen <33
    Og goood bedring. Ikke gøy å være syk!

  3. Ååååååååå ❤ Så snill! Du må vel være den største snillingen i bloggosfæren. Haha 🙂

    Fint å bli listet opp med bilde i så godt selskap altså 🙂 Tusen takk!

  4. Luisa !! Dette er SÅ velfortjent !! Men hvis det er noen eg unner litt glitter og glamour, så er det DEG !! HEIA STAVANGER !! Alltid så koselig å lese de fine og genuine kommentarene du legger igjen 🙂 Settes STOR pris på !! Klemmiklem 🙂

  5. Så heldig du er som skal på Blog Awards!! Har kjempelyst selv 🙂

    SV: Jeg bruker som sagt Biosilk også, men Maroccanoil er definitivt bedre! Selv om Biosilk er bra det også 🙂

  6. Oida, håper du snart blir frisk 🙂 Irriterende med dotter og inflammasjon i ørene – er så vondt og føles så isolerende :/
    Så spennende at du skal dit! Det har du jammen fortjent etter den tragiske skaden du fikk i ankelen 🙂 Hvordan går det med den og deg for tiden? 🙂

  7. Jeg leser vel strengt tatt alle de bloggene du har nominert jeg også 🙂 Angelica Blick og Livingdoll er vel de største favorittene utenom disse. Så koselig at du får dratt der da 🙂

  8. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

