Autumn

I Love Autumn

At høsten er her er et faktum, så da er det vel bare en ting å gjøre, finne fram alle de fine høstklærne (evt kjøpe nye). Jeg henger alltid litt etter, optimistisk som jeg er, så håper jeg at sommeren varer mye lenger enn det den egentlig gjør. Jeg har innsett at sommeren er forbi (om den i det hele tatt var her) og da skal jeg heller sette i gang å nyte høsten. Jeg har ikke funnet høstsko enda, men forhåpentligvis starter jakten etter helgen. 

Har dere høstgarderoben på plass?

bloglovin

8 comments

  1. For første gang på flere år gleder jeg meg til høsten.Jeg har nylig skaffet meg høstsko, en ny svart skinnshorts, et lekkert burgunder rødt skjerf fra Acne og en ny høstveske. Så nå er jeg klar!

  2. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

