Supercalifragilisticexpialidocious!

Nå sitter jeg i sofaen og tar en liten pause fra alle slags juleaktiviteter og ser The 2011 Latin Grammy Awards med en kald eplemost i hånden. Gårsdagen var helt fantastisk, maten var superduper og familiene våre var herlige som alltid. Først startet den tradisjonelle norske julefeiringen hos familien til kjæresten, pinnekjøtt, riskrem og gaver stod på menyen. Så tok vi turen til foreldrene mine og en mer latinamerikansk feiring med enda mer godsaker, noe godt i glasset og enda mer gaver. Jeg fikk så flotte gaver, føler meg som verdens heldigste jente! En av godsakene ser dere på bildet.

Dagen i dag har bestått av kvalitetstid med Mary Poppins (det forstod dere kanskje ut fra tittelen), julefrokost hos svigers og senere skal vi tilbake til dem og spise ribbe. Og jeg bruker selvsagt mye tid på å «leke» med gavene. Jeg koser meg masse med andre ord!

Håper julen deres er like fin som min 

bloglovin

24 comments

  1. I like måde! God jul! 😀
    Ja, jeg er hjemme hos familien i Stavanger. Kos!
    Jeg og så Mary Poppins i morges. Kjempe koselig film! 🙂
    Julen din høres kjempe hyggelig ut! Kos deg videre!

  2. Hørtes ut som en kjempefin julefeiring,må innrømme at jeg selv ikke er så veldig begeistret for norske juletradisjoner men..

    Fikk du noe fint i går da? 🙂

  3. You lucky girl! Hadde også lyst på den, men har allerede et par plagg i den fargen (en fantastisk cardigan fra American Apparel ❤ bl.a.), så ønsket meg en litt mer sommerlig farge. Eneste som er så synd med den i jade er at den ikke har sånne semskede remser som er flettet bak, men to grønne tråder. Tenker å prøve å få fikset det selv da, burde gå an å få tak i slike tråder hos en skomaker elns 🙂

  4. Det høres ut som at du har har en super jul 🙂 Kos deg videre med verdens fineste skjerf, ribbe, Mary Poppins (min favorittbok som barn) og alt annet kos som romjulen fører med seg for deg 🙂

  5. Så heldig med to julefeiringer på en kveld. Småjentene hos oss hadde sin første ordentlige julekveld noensinne (har sikkert sagt det før, men mamman deres feirer ikke jul) med familien min, og satt med store øyne hele kvelden 🙂 Aldri hadde de sett så mange gaver under et juletre før. Hehe 🙂

  6. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

