Tatchies

Dere husker at jeg frøs sånn på skolen i går, ja da passet det perfekt at jeg fikk disse søte hanskene i posten. Det er ikke vanlige hansker, men det er Tatchies, og nå trenger jeg aldri mer å fryse for å taste på iPhonen min i vinter.

Jeg var så heldig å vinne mine hos Dagens Outfit tidligere i høst, men du kan kjøpe deg et par her. Det fine med dem er at de er enkle, behagelige og rimelige. Jeg vurderer å bestille meg et par sorte også for å ha noen å velge mellom. 

Genialt eller hva?

bloglovin

21 comments

  1. Jeg snakket faktisk nettopp med mamma om akkurat det med at det er så dumt at man alltid må ta av hanskene for å bruke iphone, og at det er så kaldt på hendene. Så dette var jo übersmart!

  2. SV;Jupp,har vært en fin og avslappende onsdag! Bra at din også har vært fin!

    //Ja, som du sier det er jo noe alle bør kunne. Men ting går i glemmeboka. Har hatt om dette på skolen en gang.Men det er leeenge. Vi skulle ha et førstehjelpskurs på den forrige jobben min,men jeg sluttet før kurset(studiereise).

  3. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

