Handlekveld hos Høyer

Jeg hadde nesten glemt ut at jeg skulle på Handlekveld hos Høyer i går. Tre Høyer butikker i Norge hadde Handlekveld med mange gode tilbud fra kl. 19 til 21 i går, blant annet den flotte Høyer-butikken her i Stavanger. Både meg og mamma var påmeldt og handling ble det, både julegave og noen fine ting til oss selv. Jeg hadde ikke vært på Galleri 4 (Senteret hvor Høyer ligger) på flere måneder, faktisk ikke siden et par dager før jeg bra ankelen i juni da jeg kjøpte kjolen til bryllupet hvor uhellet skjedde, og det hadde blitt så fint! Høyer har utvidet og har nå en stor herreavdeling i 1. etg og hele 2. etg er nå viet til damene, og jentene kunne fortelle at de skulle begynne å ta inn flere veskemerker, blant annet Michael Kors og Marc Jacobs (håper de mente Marc by Marc Jacobs). Vi fikk noen fine små gaver da vi handlet, glade gikk vi hjem med hver sitt Voluspa-lys som lukter kjempegodt og en boks med Pukka-teen Love som mamma fikk, jeg har jo min ladning hjemme fra før. Jeg rekker dessverre ikke å vise dere hva jeg kjøpte til meg selv, men kan si at det var en genser fra By Malene Birger og en topp fra Custommade. Nå må jeg løpe på trening, ha en fin fredag så lenge! 

 bloglovin

19 comments

  1. Jeg hadde også tenkt meg dit, men når man har familie så går jammen ikke alt etter planen alltid. Tror det var likegreit ettersom lommeboka trenger en liten recovery periode nå 🙂

  2. Jeg fikk melding om handlekveld på Høyer på Solsiden i Trondheim, 5 min. unna der jeg bor, men som student har jeg dessverre ikke råd til å handle på Høyer om det så hadde vært 70 %. Hehe 😛

  3. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

