Off to school

 We❤it

God morgen! Det ble visst ikke mer tid til blogging i går, dagen gikk rett og slett til lesing og til forberedelser av mitt aller siste bystyremøte som fast bystyrerepresentant. Det var faktisk litt trist da jeg innså at det var mitt siste møte, samtidig som jeg også gleder meg til å bruke tid på andre ting. 

Etter å ha holdt mitt innlegg i går måtte jeg bare legge ut en ny status på facebook:

Startet min periode i bystyret med å prate om flerbrukshall (skate initiativ) og lovlige graffitivegger, og avsluttet perioden med det samme. Det sier noe om meg; jeg gir aldri opp! Det sier noe om de som styrer byen; ingen fremgang.. 

Jeg hadde virkelig håpet at i det minste hallen var påbegynt, og for å ikke snakke om graffitiveggene, der har det virkelig gått i motsatt retning, de har nemlig innført nulltoleranse (aka ingen lovlige vegger). Vel, jeg har i alle fall prøvd, så får vi heller kjempe videre og håpe at flertallet en dag tar til fornuft. 

Nå fyker jeg snart avgårde til universitetet. Ha en flott tirsdag alle sammen!

bloglovin

9 comments

  1. Takk 😀 Det gikk veldig fint, så vi skal avtale et møte neste uke, spennende !

    Men jeg tenker på det du skriver over her og kjenner jeg blir meget oppgitt, det er så mange bra tilbak som blir hørt, men ikke får den oppmerksomheten de fortjener. Personlig syns jeg en grafittivegg er et kjempe bra tiltak ! Men, som motstander av pelsindustrien (+++) har jeg lært meg at man bare aldri må gi opp. Change will happen eventually!! 🙂

    Nå stikker jeg på skolen også, ha en flott tirsdag !

  2. Liker engasjementet ditt 😀
    Det vil nok gjerne være slik dessverre, at de som styrer gjerne er for gamle og a4-mennesker, til å sette pris på noe slikt. Synd, for det gir større skiller…

  3. Det fine er at du ikke gir opp, så selv om det ikke gikk for denne perioden, så kan det være at noen tar til fornuft etter hvert 🙂 Håper du har hatt en fin dag!

  4. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

