Indian summer

Så gøy at så mange likte den nye spalten min, Bloglove. Alltid fint når ting blir godt mottatt av dere flotte leserne mine. Dere er alltid så positive og legger igjen så mange fine ord. Jeg blir helt rørt når dere sier at jeg er inspirerende og positiv. Jeg skriver jo bare det jeg tenker, det er jo alltid fint å få skrevet ting ned, og at dere oppfatter det meste som positivt og inspirerende gjør meg så glad!

Det er umulig å ikke smile og nyte livet akkurat nå, solen skinner nemlig som aldri før. Det er kjempevarmt ute, så herlig. I dag har jeg vært på Universitetet for der var det karrieredag med stands fra mange store selskaper og slikt, veldig spennende å prate med dem, kanskje en av dem er min fremtidige arbeidsgiver, hvem vet. Det er uansett svært lærerikt å prate med personene på de ulike standene, og for meg var det ekstra spennende å prate med de som var fra HR-avdelinger og slikt. Etter å ha trasket rundt der en stund tok jeg bussen til Madla Amfi, første gang jeg har tatt buss siden juni faktisk. På Madla skulle jeg kjøpe en bitteliten gave til en bitteliten prins som snart kommer til verden, i dag skal jeg nemlig på babyshower. Det skal bli så kos og jeg gleder meg masse til å se jentene!

Det er uansett herlig å kunne bevege seg mer fritt, selv om jeg har med meg krykkene for å ikke overbelaste beina mine, så kan jeg faktisk nesten gå hvor jeg vil, når jeg vil og hvis jeg vil. Nå skal jeg ut å nyte solen litt, må virkelig dra nytte av denne flotte «indian summer».

Håper dere har en nydelig dag!

bloglovin

17 comments

  1. Fine du! Du fortjener hver og en av de fine kommentarene du får. Jeg har stått som arbeidsgiver på disse standene på skoler mange ganger. Veldig kjekt snakke med studenter som spør og graver også 😉 Og forresten. Jeg var nok ikke i London nei. Gikk forbi disse husene i Bergen og de minnet så mye om London at jeg måtte ta bilde, og se om det bare var meg som synes det 🙂

  2. Så fint bilde av deg, Luisa 🙂
    Liker Bloglove-konseptet veldig godt, fikk nesten litt lyst til å stjele det 😉 Har jo tenkt å ha ukens blogg hver søndag eller mandag, men er for treg…
    Så herlig at du kan begynne å gå igjen forresten! 🙂

  3. Solen skinner hver dag nå, merkelig, men fantastisk deilig 🙂
    Men så godt å høre at du får nyte litt solskinn også !! Good things happen to good people 😉

  4. Dette innlegget likte jeg 🙂 Så positivt 😀 Håper du hadde det koselig i går? Hørtes hvert fall som en gøy kveld. Fint bilde av deg forresten!
    Og så vil jeg bare si at jeg setter pris på DEG, du kommenterer alltid og er så koselig 🙂 Klem!

  5. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

