Christmas Giveaway

Endelig kom jeg meg på nett uten å falle ut! Her er en fin liten giveaway med noen av mine favoritter. En av dere kan stikke av med en pakke som inneholder:

Min favoritt te Pukka Love (Søt og god te som varmer hjertet)

Eos lip balm Sweet Mint (Den kom i pakke med flere derfor er den uforseglet, men den er selvsagt ikke åpnet)

Isadora neglelakk Golden Apricot (Jeg vant den samme for litt siden, den er kjempefin)

Justerbar ring med burgunder dekor

❤ Vendelas Make Up bok som inneholder mange gode tips

❤ «Elle loves beauty» toalettmappe

Alt dere trenger å gjøre:

  1. Like facebook-siden til La Mar.
  2. Legge igjen en kommentar på dette innlegget.
  3. For ekstra vinnersjanse kan du dele innlegget på facebook, twitter (husk å merke med @luisaferdelmar) og/eller på din egen blogg.
  4. Konkurransen avsluttes på julaften, lørdag 24. desember.
Med dette ønsker jeg å vise dere hvor mye jeg setter pris på alle som er innom og alle som legger igjen fine ord her på bloggen. Lykke til!

bloglovin

la Mar

27 comments

  1. Du er så snill og god! FOR en svær giveaway! Jeg er jo ikke den sminkeinteresserte, så kanskje jeg skal la noen som virkelig har lyst på det få større vinnersjanse? ❤

  2. Skulle gjerne likt deg på facebook og delt på facebook og sånn, men facebook har jeg desverre ikke lenger. Men jeg skriver iallefall en kommentar og håper på det beste 🙂 Hehe

  3. for en så fin giveaway og her var det mye fint, like like, tror jeg må slenge meg på, en liten pluss der er jo te pakken, er jo en stor te elsker 😉 skal få lagt det ut på bloggen også 🙂 ønsker deg en fin kveld søta<3

  4. Tilbaketråkk: Wisteria Lane |
  5. Tilbaketråkk: White Christmas « la Mar
  6. for en så fin giveaway og her var det mye fint, like like, jeg er med 😀 Har skrevet et innlegg om det på bloggen min.

    Forresten hvis du lurer på hvem jeg er så er jeg en venn av Awin ❤

  7. Tilbaketråkk: Vetlejulafta « la Mar
  8. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

