I’m new

Jepp, som dere ser har bloggen fått et nytt ytre. Jeg har lenge vært utrolig lei av det helt rosa designet, alt ble liksom forferdelig sukkersøtt. Så nå har jeg endelig fått gjort noe med det. Jeg har selvsagt tatt med meg litt rosa videre, for jeg likte nemilg «headeren» min på det andre veldig godt, så da lagde jeg en ny versjon som passer til det nye designet. Det jeg liker med dette designet er at bildene og filmene blir større, siden er sentrert og at den ikke er ROSA. Håper dere liker den like godt som meg!

Som dere ser har jeg også fått ny bart, Sandra lagde nemlig to stk til meg, og jeg har helt glemt ut å bytte. Heldigvis er det fortsatt noen dager igjen av Movember. Og husk at dere kan støtte opp om Mavember-aksjonen gjennom meg her


bloglovin

25 comments

  1. Så fint design 😀 😀 Jeg vil og ha!! Har du ordnet det selv?? Flinka!
    Ser at det er en stund siden jeg har vært innom deg, beklager!! Dagene har bare gått i ett i det siste. Liker det, men liker ikke at det går utover blogging og blogglesing! Håper dagen har vært fin!

  2. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

