Kom dere ut av sofaen!

Her er oppslaget fra intervjuet i går. Jeg er veldig fornøyd, vi har garantert den beste politikken for ungdom og håper vi får mer enn en til å hoppe opp fra sofaen og til valglokalene på valgdagen. Her sitter jeg i en sofa utenfor ungdomshuset Metropolis i Stavanger med Eirik Faret Sakariassen (20) og Eldar Borge (18), vi er 3 av 6 prioriterte kandidater på Stavanger SV sin liste til årets kommunevalg. Vi er utrolig stolt over at SV virkelig satser på ungdom, ikke bare gjennom politikken, men også ved å prioritere unge kandidater som skal bære de unges stemme i bystyret. 



bloglovin

17 comments

  1. Synes det der med ungdomskort er et utrolig bra tiltak! Er helt idiotisk at vi over 21, som er studenter må kjøpe et eget student busskort, der minsteprisen er 350 kr og som da bare gjelder for en sone. Helt idiotisk!

  2. Åh, jeg seeeeeer deg! Så flott at så mange UNGE er på lista!! Det er virkelig positivt! Og det virker som om dere har utrolig flotte tiltak for ungdom her! Du overbeviser meg med dette, synd jeg ikke bor i området ditt ;D

  3. Det så virkelig bra ut! Det er virkelig mye som kan endres når det kommer til tilbud for unge og stundeter.

    Får virkelig dårlig samvittighet for at jeg er sofasliter i år (og jeg som ikke har sofa engang), men det bare måtte bli slik i år. Har ikke fått fulgt med på lokalpolitikken og heller ikke vært i hjemkommunen min slik at jeg fikk muligheten til å stemme. Håper prøveprosjektet med forhåndsstemming på nett får gode resultater, slik at flere kommuner kan benytte seg av det neste gang 🙂

  4. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

