Inspirational

 We❤it 

Noen dager går timene så fort at det plutselig er bekmørkt og snart leggetid, slik har min dag vært i dag. Første delen av dagene bestod av lange timer i auditorium, seks timer er altfor lenge for en rastløs sjel som meg. Men etter at jeg ble hentet på universitetet av min kjære så har timene bare flydd forbi. Jeg kjenner at sengen kaller om få timer, men først litt tv-titting. Og så kan dere nyte disse fine bildene som jeg har funnet på weheartit.com, følg meg gjerne der også ved å klikke på We❤it-logoen i sidebaren til høyre.

Og så må jeg selvsagt gratulere den vakre Monique med hennes lille prins 

 

21 comments

  1. Føler det samme!
    Elsker bildene, herlig inspirasjon. Liker spesielt det siste 🙂 Ha en fin kveld Luisa 🙂 Så spennende med Monique og hennes lille prins 😀

  2. Så herlige inspirasjonsbilder!! Ja visst flyr timene av gårde, man merker det ikke ordentlig før man har nådd puta hvor fort dagen egentlig har gått 🙂

  3. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

