En fin lørdag

Før jentekvelden hadde jeg selvsagt tid til en liten shoppingtur med mamma, det er faktisk over 4 mnd siden vi var på en ordentlig shoppingtur sammen (pga ankelbruddet mitt). Så det var etterlengtet og vi koste oss utrolig masse, mamma er min beste shoppingbuddy Og smoothie er obligatorisk, og siden det var lørdag så unnet vi oss hver sin macarone, yummy! 

Etter shopping måtte jeg hjem og fikse meg. Jeg fant kjempelekre metalliske topper på GT, fikk med meg en blå og en gull, perfekte til hverdags og til litt mer festlige anledninger. Jeg gikk for den blåe i går, ble helt forelsket i fargen da jeg så den på fine Lene som jobber på GT, og jeg syns den var perfekt til mitt nye Madly by Truly Madly smykke. Håret ble satt opp i en enkel bun, sminken ble lagt, clutchen ble pakket og ponchoen ble lagt over skuldrene.

Vi koste oss masse med herlig mat på Egon, tonnevis med jenteprat og latter. Siden gikk Synnøve og jeg videre og tok en Mojito på Timbuktu, før vi så fornuftig dro hjem. Chickflick, pledd og te stod på menyen hjemme, en bra avslutning på en veldig fin lørdag.

bloglovin

26 comments

  1. Så koselig! Elsker slike lørdager 🙂
    Ble nok familiebursdag på meg i går, noe som jeg har savnet (nesten alle familiemedlemmene mine har bursdag i oktober skjønner du), så da ble det kaker og pizza 😉

  2. Så koselig med shopping 🙂 Fin du var ❤

    SV: Allerede nå ja.. Smakte himmelsk godt, men julefølelsen er heldigvis borte i dag 😛 Og godt er det 😉 Julefølelsen kan godt vente litt på seg 😉

  3. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

