White Christmas

Fornøyd og sliten jente på vei hjem fra trening i dag. Ikke bare fikk jeg unnagjort første økt denne uken, men det hadde snødd masse mens jeg trente. Det sludda litt da jeg var på vei opp, men hadde aldri trodd at det skulle legge seg. Alt ble liksom ekstra fint!

Og dere kan tenke dere hvordan julestemningen steg mens jeg var på vei hjem i vinterlandet. Det snødde så masse at jeg så ut som en snødame selv da jeg kom hjem.

Julestemningen steg også betraktelig da verdens beste kjæreste hadde tent alle levende lys, dekket på bordet og laget deilig middag. Gjett om jeg ble glad, jeg er så heldig!

Og slik ser enden av spisebordet vårt ut, alle pakkene til familien er ferdig pakket. 

I år har liksom julestemningen vært litt av og på siden desember startet, i dag var den garantert på. Jeg håper den er kommet for å bli og at snøen blir liggende, da blir det jul for real. Håper dagen deres har vært fin og at julestemningen er på plass hos dere også!

PS: Gøy at mange har meldt seg på giveawayen 

28 comments

  1. Åååååå – jeg vil også at alle gavene skal matche! Det var jo knallstilig! Det blir planen for neste år. ALLE i familien MÅ bruke samme gavepapir, haha 😀 Da blir de sikkert supergira, som om jeg ikke får dem til å gjøre mye rart fra før av!

    Du er så søt 😀 Og så flink med treningen! Ha en herlig kveld!

    1. Haha ja, du er morsom 🙂 Jeg vil at alle pakkene vi gir skal være like, kjæresten kunne like gjerne fått dem pakket i butikken (eller på en av butikkene var faktisk papiret så stygt at til og med han sa at vi måtte pakke selv). 😀

  2. Så koselige bilder! 🙂

    // Hehe, det er en stor sannsynlighet for at jeg allerede har sett den, men det må litt til for at jeg husker ting :p Er skikkelig gullfisk når det kommer til mennesker 😉
    Joda, det er ikke noe tvil om det! 🙂

  3. look at all those gifts! wish someone was sending that many my way. my family basically is just sending me visa gift cards because to ship the smallest, lightest gift costs over 100kr 🙂 im not complaining!

    happy holidays to you! hope you have something extra special planned!

  4. Så fint det så ut! Og så heldige dere er med snøen, håper den holder seg 🙂 Vi har bare fått meldt regn til jul, så da blir dette sikkert min første norske jul uten snø. Trist.

  5. Uff, hater snø mer enn noe annet, så det får meg absolutt IKKE i julestemning fordi jeg blir så irritert! :p

    Sv; Ja, det er det virkelig! Og det er 1000 ganger mer eventyrlig i virkeligheten ❤

  6. Så utrolig koselig! Her har det snødd også, men gradene stiger, og det blir nok regn på julaften her dessverre 😦 Godt å ha kjærester som tar vare på oss :-))

  7. SV:: takk for det! hyggelig at du liker det.

    Det var utrolig herlig at snøen kom igår! den har lagt seg her på karmøy og, og når jeg ser på juletreet med snøen i bakgrunnen blir jeg så glaad! endelig er julestemningen på plass 🙂

  8. Åhhh, nå fikk jeg julestemning. Er snø i Bergen i dag også men det skal selvsagt regne i morgen. Meget unødvendig. Kjenner jeg er klar for juleferie nå..

  9. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

