Happy!

Dette ble visst dagen der jeg sitter ved spisebordet og tar bilder, men jeg må bare vise dere den fine overraskelsen jeg fikk i posten i dag. Det er avgjort, jeg har de søteste og snilleste leserne i verden! Og fine Karoline er en av dem. Da jeg jamret meg over at jeg ikke kunne løpe til nærmeste H&M for å kjøpe meg en hårstrikk med gullring over, var hun fast bestemt på at hun skulle sende meg en av hennes, og i dag kom den i posten. 

Gjett hva jeg har i håret nå? Den er kjempestilig, tusen takk søteste Karoline!!! Dagen min ble garantert litt lysere, ikke bare på grunn av gaven, men på grunn av at det finnes så snille folk som henne. Jeg har faktisk hørt rykter om at H&M har blitt utsolgt for disse flere steder, så da kan jeg bare takke deg for at jeg faktisk har en selv til odel og eie. 

Og hvis dere ikke har sjekket ut bloggen til Karoline før, så anbefaler jeg dere å ta en titt. Hun er en flott jente som studerer i Trondheim og på bloggen deler hun litt fra hverdagen sin, masse mote og andre viktigere emner,som f.eks dagens innlegg som heter Stop slut shaming. Sjekk ut ModeSkog!

bloglovin

21 comments

  1. Jeg var innom HM her om dagen for å lete etter denne, men fant den ikke 😦 😦 SÅ heldig du er som har blitt tilsendt en! Hun må jo være den snilleste av de alle! 🙂

  2. Er det mulig å være så søt?:) Nå ble jeg misunnelig her, for jeg har siklet på den en stund nå,men enda ikke fått tak i den. Er jo utsolgt everywhere.. må innom Oslo City imorgen,siste forsøk:P

  3. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

