TGIF

Workout

Endelig fredag, min favorittdag! I dag skal jeg selvsagt fortsette å lese, men skal også på mitt lokale treningsstudio, Aktiv Treningssenter. Er veldig glad for å være godt i gang med treningen, og for et par uker siden fikk jeg endelig et treningsprogram på plass. Jeg har et starters program nå som består av styrketrening og intervall, og i januar skal jeg få noe mer omfattende program. Siden jeg fortsatt er litt stiv i ankelen og halter litt så har jeg ikke prøvd noen timer enda, men etterhvert håper jeg på å få danset litt zumba og prøvd meg på yoga og pilates. Og når man trener minst 3 ganger i uken er det greit å ha utstyret på plass, min treningsgarderobe trenger en liten oppgradering og siden Nelly.com hadde et supert tilbud i går med 30% på alt så måtte jeg bare slå til. Så nå er disse AdiZero skoene på vei til meg sammen med et par nye treningstightser. Flere av dere vet at Stella McCartney er min favorittdesigner så singleten fra Adidas by Stella McCartney kapret jeg tidligere i høst. 

Ingenting er bedre enn når trening blir en naturlig del av hverdagen, og selv om noen ikke liker å høre det, så får man masse energi av å trene. Jeg som ble tvunget til å være mye i ro i flere måneder pga ankelbrudd vet hvor sløv man blir av det, energinivået i kroppen blir tilnærmet null og selvfølelsen får en knekk, så nå vet jeg å sette pris på å kunne bevege meg fritt. Motivasjonen er altså på topp og jeg jobber med å innarbeide trening til å bli en vane i hverdagen, føler selv jeg er på veldig god vei.

Hva er trening for deg? Syns du det bare er ork eller er det en naturlig del av hverdagen din?

bloglovin

18 comments

  1. Ah, så herlig med nytt treningsutstyr. Det hjelper virkelig på enhver økt!
    Trening er absolutt en naturlig del av hverdagen min, og det er jeg utrolig glad for. Bruker SATS som et slags fristed der det kun er fokus på treningen, så kan alle bekymringer eller negative tanker ligge igjen utenfor 😀

  2. Flinke deg!! Og fiiine sko! Glemte helt at Nelly hadde treningsutstyr, skulle slått til selv! 🙂
    Nå skal jeg faktisk ut å løpe en tur i solskinnet 🙂
    Ha en super dag skjønneste ❤ lykke til med lesing! Skulle vært like flink som deg.. Sukk..

  3. Nytt treningsutstyr gir meg treningsmotivasjon, men ikke så lenge av gangen – og det er litt dumt. jeg er veldig aktiv på jobb, mye tur og lek med barn. Men jeg burde nok bli flinkere til å ta meg en joggetur osv. Så vil si at trening for meg er et ork, spesielt på denne tiden av året:P

  4. Jeg prøver liksom å få tid til trening, men så kommer så masse annet i veien… Noen ganger skal jeg innrømme at det er «unødvendigheter» som kommer i veien. Men jeg prøver å få lagt inn noen timer hver uke. For kroppen min har godt av det 🙂

  5. Ikkje noke naturleg del av min kverdag, men det kjem jo av sjukdom og at eg ikkje har noke energi å ta av i det heile tatt til å klare å trene desverre.. men eg trena masse før, og eg gleder meg til eg blir bedre og til eg kan trene igjen!! 🙂

    Fint at du har så godt forhold til det og at du er komt skikkelig i gang og at det er ein del av deg liksom, sånn det skal være!! Lekkert treningstøy og freshe sko!

  6. Nyyydelige sko! 🙂 Flink du er med skolen forresten – har ikke åpnet anatomiboken enda, og det er bare en mnd til eksamen… Huff (!)

    // Hehe, er koselig å ikke flytte for langt hjemmefra da – familien er jo så viktig 😉

  7. Det er nok en del av hverdagen min, føler meg dvask, stygg og ekkel om jeg ikke trener. Selv om øynene til noen kanskje ruller ut av å lese sånt.. Er så godt å trene når man først kommer i gang, skulle ønske jeg hadde fritid nok til å trene når jeg vil! Bor jo 40 min utenfor byen og er medlem på treningssenter i byen, så er ikke så lett å få til så mye som man vil. Trener cirka 1,5-2 timer hver gang jeg trener, og nå har jeg akkurat kommet hjem fra trening 😀 Fornøyd!

  8. Er veldig glad for at trening har blitt en del av hverdagen min 🙂 Så mye fint du hadde kjøpt deg! Tror jeg må oppdatere min treningsgarderobe også 😉

  9. jeg må vel innrømme at det er et veldig ork! Og ikke noe for meg 😛 Selvom jeg liker å bevege meg da. Har en liten plan om å begynne med yoga, men utsetter det hele tiden da.

  10. Åååh jeg og hadde virkelig trengt noe nytt trenigstøy. Iallefall sko og bukser. Men jeg mååå prøve de jeg ja. Skulle ønske jeg kunne levd på trening, for trening er livet synes jeg. Det er min rus ❤ Lykke til med programmet, håper det gir deg gode resultater slik at du snart blir å se i salen=) Ha ei super helg!

  11. Så deilig med nytt treningstøy! Det er motivasjon det 🙂 Noe jeg trenger.. Synes trening er veldig bra, men desverre er jeg for dårlig! Jeg har ikke råd, eller veldig stor interesse av å trene på et treningstudio. Så jeg bruker bena 🙂 Er veldig glad i å gå eller jogge i naturen. Men er veldig fristet til å få meg nytt treningstøy og prøve ut gruppetimer eks. Vil gjøre trening til en mer naturlig rutine i hverdagen.
    Håper fredagen var fin!

  12. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

