Graphite

Noen ganger må man bare koble ut, og jeg merker at jeg selv må ta pauser en gang i blant. Da passer det fint å ha nyeste Costume og en mini-cupcake å kose seg med. I går fikk jeg (enda) en pakke i posten, denne gangen var det premien fra Monicas konkurranse. Le Vernis lakken Graphite, som er en av de tre neglelakkene i Chanels høstkolleksjon. Gleder meg til å prøve den! 

Nå tar jeg snart kvelden, denne dagen har virkelig vært lang og tung. Dere vet, slike dager som nødvendigvis ikke er så innholdsrike, men som virker blytunge. Når jeg presterer å bli oppriktig sint på nye facebook, da er ikke alt som det skal. Bare jeg ikke brygger på noe så er jeg glad. Skal bli godt med en god nattesøvn, så håper jeg at morgendagen er litt bedre. 

God natt 

20 comments

  1. Kjenner til de dagene, man vil helst bare gå i dvale så man kan våkne opp til en ny dag. Det fine på høsten er at man ikke trenger noen unnskyldning for å bare bli inne, lese og kose seg 🙂

  2. Jeg satte meg også ned med costume igår… Og sovna før mannen hadde sumlet seg inn i senga… Vi skulle se favorittprogrammet vårt sammen, men det ble ikkeno av. Det var den store «barnas etterskoleaktiviteter»dagen igår. Minsten skulle på svømming og eldstemann på rideskolen. Da går dagen fort uten at man egentlig gjør så masse 🙂

  3. Huff ikke ålreit med slike dager. Håper du føler deg bedre nå 🙂 vet hvordan det er! Men det hjelper å koble av med et blad, litt søvn og selvpleie!

  4. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

