Back to life

Nå er det faktisk bare noen dager til jeg kan kaste krykkene og starte på livet mitt på to bein igjen. Til tross for at jeg har kost meg, hatt fine folk rundt meg og alt det der, så skal det virkelig bli herlig å kunne bevege seg fritt igjen. Bare det å kunne løpe på butikken for å handle noe som er glemt, det skal bli skjønt! Så da er det på sin plass å begynne å fylle almanakken med allslags aktiviteter, plikter og morsomheter. Og det er det jeg skal gjøre nå. 

For dere som ikke leste bloggen min i begynnelsen av 2011 så kan jeg fortelle dere at, min trofaste almanakk har jeg «laget» selv, og jeg er veldig glad i den. Både baksiden og forsiden er prydet av bilder som jeg liker svært godt, det er noe med det vi syns er vakkert som får oss til å smile. Som bildet på baksiden, et fotografi tatt av den vidunderlige Tim Walker.

Happy new week! 

bloglovin

18 comments

  1. Du virker egnetlig ikke spesielt hemme selv om du bruker de krykkene da, synes du hele tida skriver at du har vært med på så mye=) det er jo positivt da! Jeg ville sikkert blitt ei slappfis og gått opp mye i vekt. Kjenner det vel sikkert i armmusklene?;)

    1. Hehe, nja nei altså jeg føler jeg ikke har fått gjort en dritt selv. Masse fine besøk hos venner og familie, men seriøst ingen shopping og byturer i hele sommer (bare på fakkeltog og en valgkampstand), bare 2 hytteturer, jeg har ikke gått på byen eller konserter (buuu). Vekta har stått stille tror jeg, men hadde jeg hatt 2 ben hadde den nok gått ned, jeg hadde store planer om å nyte sommeren, skulle ha helt fri for en gangs skyld, trene så masse jeg ville og kunne og kose meg på RxR festival osv hehe.. Det verste er å være avhengig av bil når jeg skulle ut av huset, kunne aldri gå ut alene uten at jeg måtte brukt masse penger på taxi så da var det utelukket. Men for all del, etter omstendighetene så har jeg hatt det superfint, takket være alle rundt meg 😀 Og ja, du skulle sett det høyre benet mitt og armene mine, fulle av muskler!

  2. Så bra at det nærmer seg «hive krykker tid» 🙂 Du har måtte bruke de lenge nok nå. Den er forøvrig veldig fin den almanakken der 🙂

  3. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

