You Are Far Too Kind

Tusen takk for alle god bedring ønskene! Det setter jeg virkelig pris på 

Det har vært litt labert med blogging i det siste, men jeg er sikker på at dere forstår hvorfor. Tiden går så innmari fort for tiden, tenk at på søndag er det 1. søndag i advent!?!? Da skal hele leiligheten pyntes og jeg gleder meg så utrolig masse. I går fikk jeg endelig orden på gangen, vi har rett og slett for masse ting og for lite plass (kan nesten ikke vente til vi skal flytte i hus). Men jeg er utrolig glad i leiligheten vår og altså, den er jo veldig fin. Tenkte dere skulle få se bilde av gangen, tror nesten det er det fineste rommet hihi, det er den fantastiske kjæresten min som har «laget» hele gangen, litt av et mesterverk eller hva? 

Nå må jeg tilbake til bøkene, men må bare fortelle dere at jeg holder på å planlegge en fin jule-konkurranse/giveaway, men den kommer selvsagt i desember. Ha en fin tirsdag alle sammen!

bloglovin

13 comments

  1. Å så ryddig og fin! en gang skal jeg også kjøpe meg skoskap – antagligvis blir det en av Hemnes modellene. Tips til deg, skift knottene, gjerne noe krystallaktig, så mister den ikea-identiteten sin 😉 foreldrene mine har en svær hemnes sjenk i gangen hjemme, og jeg prøver å overtale dem til det samme, hihi. Vil gjerne se mer av leiligheten!!!! – og vet du hva, selv om du flytter i hus vil du antagligvis aldri få nok plass ;P

    Ha en fin dag!

    1. Jeg elsker skoskapet, syns det er riktig så fint 🙂 Men jeg liker knottene som er på jeg hehe, og med krystallaktige så syns jeg det blir altfor jentete så det vil jeg ikke ha (kanskje hvis jeg bodde alene). Jeg kan sikkert ta flere bilder av leiligheten 😉 Hahaha ja jeg tror deg, men noe bedre blir det nok :p Ha en fin dag du og!

  2. Så fin gang! Off, du må ikke si at det er 1. søndag i advent engang..jeg har sååå mye skolearbeid å ta igjen som jeg ikke har gjort før vi skal levere mappen til jul! :/

  3. … HÆ?! Er det 1. advent allerede nå til helgen? Jiiiises .. Jaja! Denne høsten har bare blitt borte! Håper så inderlig at vinteren går like fort :p Så veldig hjemmekoselig ut hos deg 🙂 Fint!

  4. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

