I’m back!

Etter en utrolig bra helg er jeg tilbake. De som følger meg på Facebook og Twitter har fått med seg at nettet vårt var lite samarbeidsvillig i går så derfor var det ingen oppdateringer her. Dermed ingen giveaway, men frykt ikke, den blir lagt ut senere.

Fredagen bestod av juleølsmaking, juleverksted og gode venner, en veldig fin kveld. Under kan dere se resultatet av verkstedet. Det lå litt mer prestisje i hele nisselagingen for noen enn for andre, min kjære ble først ferdig for å si det sånn. Men sammen utgjør dem et bra par som står til pynt i vitrineskapet vårt.  

Lørdagen bestod av julegaveshopping og jentekveld. Veldig koselig for meg, men foten min har sett bedre dager. Derfor var det på sin plass med en avslappende søndag uten store planer bortsett fra innpakking av gaver og kalkunmiddag hos onkelen min. I dag har jeg bestemt meg for å gjøre unna julegavene, men nå må jeg komme meg ut på tur med min ivrige pelsdott.

Ha en fin mandag alle sammen!

bloglovin

20 comments

  1. Flotte nisser 🙂 Nostalgiske nisser er det egentlig 🙂 Håper du får en fin mandag og! Nå må jeg komme i gang med matlaging til julebordet i kveld 🙂

  2. Hehe med pelsdotten. Fint bilde, bare synd jeg ikke har julestemning whatsoever!

    SV: Hehe jeg har spart, så det var jo egentlig ganske gøy at jeg slapp å klippe mer! Jeg pleide også å gå hver 3. til 4. måned før 🙂

  3. Du har vært like produktiv og effektiv som meg ser jeg 😉 Viktig med aktiv førjulstid, da blir det enda bedre når man våkner på julaften, og roen kan senke seg fullstendig.

  4. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

