Rih Rih

 We❤it 

Siden sommeren er tilbake på en snarvisitt så må den jo utnyttes til det fulleste. Selv om dagen går til rydding og vasking så er det noe helt annet når terrassedøren kan stå på vidt gap. I dag spiller jeg sommermusikk, og da er selvsagt Rihanna obligatorisk for min del, så dere kan gjette hva som er på anlegget i dag. Sommermusikk for meg er musikk som får meg til å ville riste på hoftene, i min tilstand blir det lite dansing, men jeg digger ivrig til. 

Nå som jeg endelig kan begynne å trene aktivt, med tanke på at jeg faktisk kan komme meg til treningssenteret på egenhånd, så er det på sin plass å lage en ny spilleliste til iPoden. Jeg har allerede noen sanger jeg elsker å trene til, blant annet noen Rih Rih-sanger, musikken hennes er så fengende og hun er en inspirasjonskilde til tusen (hvis man ser bort fra at hun spiller altfor mye på sex), men jeg kunne trenge flere sanger til spillelisten min.

Har dere tips om noe bra treningsmusikk? 

Ha en fin og solrik fredag!

bloglovin

17 comments

  1. Kjempe flott sommerdag 🙂 Deilig å få ryddet litt da!:) hmm,trenings musikk. er ikke den som trener så utrolig mye,men har en «ut-på-tur»liste på ipoden min:

    her er noen av «fengende» sangene på listen:

    -«Coconut tree» av Mohombi ft Nicole Sherzinger
    -«Run the world(girls!)» Beyonce
    -Danza Kuduro» Don Omar/Lucenzo

    SV;Takk luisa:) Håper jeg finner den også!

    //Supert at du følger de alle sammen!:) flotte blogger alle sammen og fulle av inspirasjon!

  2. Så deilig 🙂 Rihanna slår aldri feil! Jeg tuller ikke når jeg sier at ALL musikken hennes er fengene og avhengighetskapende. Deilig med litt sol og varme, for vinteren er vel rett rundt hjørnet kjenner jeg den rett!

  3. Er desverre like dårlig på musikk! Aner ikke hva jeg skal høre på om dagen 😛 Men liker en sang som gir energi, har den på når jeg vasker i huset hehe – Titanium med David Guetta. Deilig med sol, i dag har det vært som sommer her hjemme! Herliiig.

  4. Rihanna er jo fantastisk:) godt å høre (lese) at du er bedre og kan gjøre vanlig ting igjen, som å trene 😉 er dessverre ikke noe flink musikksamler ei heller lytter:/ men håper at du finner noen fine sanger å shake til 😀

  5. Til cardio så trenger jeg musikk med en god rytme slik at jeg holder samme takt over lengre tid, og da spiller det ikke sååå mye rolle hva det er for noe, egentlig – så lenge det funker 😀

    Ta en titt her:

  6. Godt å høre du kan trene igjen, man får kanskje litt ekstra motivasjon når man ikke har hatt muligheten på en stund?
    På spinningtimen min så spiller de ofte gode gamle slagere alla bailando og I am blue, backstreet boys osv, jeg syntes av en eller annen grunn at det er topp treningsmusikk, spesielt om man digga de sangene som liten 🙂

  7. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

