Bystyre exit, men engasjementet er intakt!

Det ble ikke mer bystyre på meg denne gang, veldig dumt og trist. Jeg har fått så mange hjertesaker i bystyret som jeg ønsket å jobbe videre med. Men selv om jeg ikke sitter i bystyret så er ikke mitt engasjement noe mindre, det er noe jeg har inni meg, det er en del av hvem jeg er. Jeg har mange tanker og det er mye jeg ønsker å bruke tiden min på, og nå får jeg mer tid til andre ting enn bystyrearbeid, og jeg må innrømme at jeg gleder meg litt også. Og jeg er jo 1. vara, så noe bystyrearbeid blir det uansett. Bystyret er kjempegøy og lærerikt, men nå som resultatet er avgjort ser jeg framover. Det finnes jo utrolig mange andre prosjekter og drømmer som jeg endelig får brukt tid på.

Med brukket ankel og avhengig av krykker har dette vært en svært amputert valgkamp for min del. Heldigvis lever vi i internett-alderen så mitt fravær på stand, i debatter og i media, ble noe rekompensert på nett.

Tusen takk til alle som stemte på meg, til alle de flotte ordene og støtten som jeg har fått de siste 4 årene. Jeg vet at jeg har gjort en god jobb, fordi jeg har fått utrolig mye respons og en haug med positive tilbakemeldinger fra SVere og fra politiske motstandere. Jeg går modnere, mer kunnskapsrik og med større politisk tyngde ut av bystyret, en bagasje jeg tar med meg videre i livet og i politikken.

Nå: Gjøre meg klar til sushikveld med beste Kathy 

bloglovin

19 comments

  1. Åå, så nydelig bilde av deg!!
    Bedre lykke neste gang med valget, bra at du likevel har god innstilling og fortsatt godt humør – velfortjent ein sushikveld med veninne, håper du kosa deg 🙂

  2. Synd, men du er like fantastisk uansett 🙂 De er heldige som har hatt deg der de 4 siste årene!:)

    Håper dere har kost dere ikveld! Fine jentene 🙂 🙂
    Stooor klem!

  3. flott innlegg, og igjen synd at du ikke er med videre, men som du sier nå kan du fokusere på andre ting du brenner for:) du er dyktig vakre Luisa og ditt engasjement smitter over 🙂

  4. Så synd du ikke ble valgt, men veldig motiverende å høre at du er så positiv. Jeg liker positive mennesker – det er de som kommer seg frem her i livet mener jeg. 🙂

  5. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

