I Knew It

We❤it  Jeg vet jeg har postet dette bilde før, men jeg liker det så godt! 

Jeg fant mange av favorittene i går, men ingen ble med meg hjem :/ Eller jo, bare det søte pannebåndet som jeg skal ha til vinteren og påskeferien. Slik er det når det er for mange favoritter, det eneste jeg virkelig kunne tenke meg var den vesten, men den hadde de bare S. Too bad for me! Noen av favorittene rakk jeg ikke å kikke på eller å lete etter så kanskje noen av dem blir med hjem en annen gang. 

Ellers har jeg blitt bitt av Wordfeud-basillen, jeg visste det kom til å skje. Wanna play? Jeg heter det samme som jeg heter på Twitter, luisaferdelmar. 

Nå, Gossip Girl og frokost. Ciao!

bloglovin

18 comments

  1. Tirsdag = gossip girl!!! Skal se episoden straks selv 🙂 Gleder meg! Håper du får en fin dag 😀 Følger deg på twitter btw 🙂

  2. Synd det ikke ble med så mange favoritter hjem da. men det kommer nok flere sjanser:)
    Skal se GG senere i kveld,skal på kino idag og se «The help»/»Barnepiken».

    SV;hehe, er et mysterium for meg også.greit hvis man har med småbarn osv. Men voksne folk burde greie å holde seg innenfor. hehe^^

      1. Jeg har egentlig veldig lyst, sjekker ut forskjellige designs osv foreløpig, for skal jeg begynne må det bli skikkelig. Så da er nytt kamera on the top of my list, så vi får se. Nå om dagene leker jeg meg for det meste på polyvore 😉 Men du blir den første som får vite når/om jeg er tilbake 😀 klem

      2. Polyvore er gøy da! Så gøy at du er på tanken i alle fall, og ja, kamera gjør det litt kjekkere. Må selv bli flinkere til å bruke mitt, jeg har stativ på min ønskeliste 🙂 Just let me know søta! Klem

  3. // Ja!!! Ble så skremt når eg våkna av været at eg tørte ikje gå ut eller stå opp engang! Skulle trodd huset blei angrepet jo!

    ÅÅh gossip girl ska eg og se 😀

  4. Tilbaketråkk: 2011 vol. 3 « la Mar

Legg igjen en kommentar

