Lørdagsgodt

We❤it

For en grå og trist lørdag vi har i Stavanger, selv skal jeg prøve å være litt effektiv i dag så går timene fort. Syns det er litt greit å kunne bruke slike dager til å gjøre unna skolearbeid, husarbeid og andre litt kjekkere ting som trening. Kanskje ikke den mest spennende lørdagen, men jeg syns det er litt herlig med slike lørdager i blant.

Dere som leste dette innlegget husker at jeg meldte meg på denne konkurransen, av de mange hundre som har vært innom her de siste dagene har dessverre svært få stemt på meg, men jeg gir ikke opp, stem på meg her!

Håper dere har en fin lørdag!

bloglovin

25 comments

  1. Helt enig, sånne lørdager synes jeg også er deilig 🙂 Kommer til å ha en lignende selv! Her skinner sola da, synd dere har det grått og trist 😦 Håper du får en fin lørdag, og god helg 😀

  2. Ønsker deg ein herlig lørdag! Her og er det sysling heime med husarbeid, blogging, skrive spalte til Fylkesmagasinet, kose meg med te og snacks.. og i kveld blir det enchiladas på menyen, film og kos 🙂

    (ELSKER bilda)

  3. Jeg elsker sånne lørdager og jeg! Er selvsagt veldig glad i lørdager med kafe og shopping også, men avogtil er det fint med en lørdag som din. Og været i Bergen er ikke akkurat så veldig oppløftende det heller, så jeg holder meg inne jeg også.

  4. Tror det blir jordbær med sjokolade på meg idag 😉 Godt å trene på lørdager forresten – det er så mye igjen av dagen selv om man har vært «borte» i en halvannen time 🙂 God helg!

  5. Nam nam 😀
    Ja, jeg er enig jeg, kan være godt med slike lørdager innimellom også ^^
    Jeg har stemt 😉

    Sv/Norge kan være kjempeflott i Mai måned 🙂

  6. Deilige bilder. Hadde blitt skikkelig fristet viss ikke det var for at magen er stapp full og vell så det! Har selvfølgelig lagt igjen en stemme til deg. Du fortjener å nå langt. Godhjertet som du virker 🙂

Legg igjen en kommentar

