Engasjert? Ja visst!

Foto: Plan i Colombia, mitt fine land

Hei fine lesere! Vet dere hva, jeg har meldt meg på en konkurranse og da trenger jeg deres hjelp. Bombe! Men denne syns jeg passer meg veldig bra, Plan Norge skal nemlig kåre Norges mest engasjerte moteblogger, jeg vet ikke helt om jeg går under kategorien moteblogger, men blogger jo en del om mote. Men en ting som er sikkert, det er at jeg er veldig engasjert.

Jeg har meldt meg på fordi jeg syns det er flott at det fokuseres på engasjement. Selvsagt er det sikkert kjempegøy å gå på den røde løperen, treffe flotte artister og kjente folk og ha en fin kveld i Oslo, men det viktigste må jo selvsagt være å kunne vise sitt engasjement for hele landet! Og ikke nok med å vise det, men å ha muligheten til å inspirere andre til å engasjere seg, det må være den største seieren. Jeg er heldig, jeg har det veldig godt her i Norge, og for meg er det da en plikt som verdensborger å åpne øynene for all urettferdigheten som finnes i verden. Det er bare vi i vår del av verden som har muligheten til å gjøre forandringer. 

Under kategorien Samfunn & politikk finner du de fleste samfunnsengasjerte innleggene mine. Dette er en kategori som er en selvfølge på bloggen min, nettopp fordi engasjementet alltid har vært en stor del av meg. Jeg har alltid hatt stor rettferdighetssans og engasjementet mitt for rettferdighet har blitt vekket av egne opplevelser, min bakgrunn og av å se hva som skjer rundt meg. Jeg har vært politisk aktiv siden 13-års alderen og siden har jeg engasjert meg i ulike organisasjoner og saker. Og kjenner jeg meg rett, så kommer jeg til å fortsette med det for alltid.

Hvis dere mener at jeg fortjener den tittelen så stem på meg her!

bloglovin

22 comments

  1. lykketil søte, dette fortjener du, får du er en av de mest engasjerte bloggerene jeg leser, liker at du byr deg og setter fokus på viktige dagsaktuelle temaer, som andre bloggere ellers ikke gjør

  2. Har allerede stemt på deg jeg! 😀 Selvfølgelig fortjener du den tittelen 🙂
    Håper det går bra med deg, det er så lenge siden jeg har lagt igjen en kommentar på den fine bloggen din at jeg omtrent skjemmes 😮

  3. Det PASSER ypperlig! Jeg synes du engasjerer deg, og jeg vil kalle deg moteblogger også, jeg! Jeg STEMMER så klart!!!!

  4. Tilbaketråkk: Lørdagsgodt « la Mar
  5. Tilbaketråkk: 2012 vol. 1 « la Mar

Legg igjen en kommentar

