Fin de semana

20120309-190450.jpg

Da var helgen her! Vi hadde en skikkelig fin feiring av kvinnedagen i går, mange fine gratulasjoner, et fint intervju med studentradioen og en fin markering på kvelden.

Dagen i dag har ikke vært så aller verst den heller. Jeg måtte en tur til fysioterapauten min fordi akillesen min verker fortsatt, det er ikke bare bare å brekke ankelen, men satser på at de nye øvelsene skal hjelpe. Så fikk jeg en fin overraskelse av min fine kjæreste. Jeg hadde faktisk allerede kjøpt roser til helgen for det har blitt ny praksis i heimen, men enda en nydelig bukett er jo bare ekstra kos.

Nå vil jeg ønske dere en fin fredag, hva enn dere skal fylle den med

bloglovin

12 comments

  1. Ååh, er så koselig med blomster uansett hvem det er fra:) Og ekstra heldig som fikk en av din kjære! Og håper det går bedre med akillesen – hørtes ikke godt ut:(

Legg igjen en kommentar

